HCM - Customer Service Executive (E-commerce)

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

E- com / Hotline:
- Ensure all incoming phone requests from customers are acknowledged, owned, handled within agreed time, and handled professionally leaving a high customer experience.
- Provide customer assistance in all operations related to orders, at each stage of the shipment, payment, return and refund processes; coordinate with internal teams to ensure all SLAs are met at each stage of the shipment, payment, return and refund processes.
- Have full understanding of Operations, Buying, Logistics, E- commerce, Marketing and Finance processes, together with customer service policies, to provide first level of customer support via hotline with the highest quality and time service levels.
- Decrease the loss of opportunity in Maison Online sale funnel by converting failed, cancelled, rejected, and returned orders.
- Identify potential customers from phone communications, actively interact, and transfer sales opportunities to the tele sales team.
- Own all communications between the company and customers via phone channels, across hotlines.
- Greet new Maison Online customers and confirm order details with the highest quality and time service levels to increase the chance of successful deliveries.
- Escalate and transfer issues appropriately and correctly to the solutions team for requests that require further investigation.
- Consult, advise, and assist customers with products, brands, prices, campaigns, services, orders, and policies via phone channels.
Benefits of Maisonista:

Periodic health examination
Generali 24/7 accident insurance
Review salary once a year
Participate in Social Insurance according to labor law regulations
Enjoy purchasing policies at preferential prices exclusively for Maison employees
Basic salary + lunch allowance + parking allowance
13th month bonus, Kpi bonus per year
12- 15 days annual leave

Yêu cầu công việc

- Friendly, enthusiastic, capable.
- Problem solving and analysis skills.
- Well communication skill.
- Ability to adapt: Eager to learn
- Experience from 1- 2 years.
- Withstand pressure.
- Graduated College.
- Proficient in Word, Excel, Outlook, Internet and Power Point.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-25 12:35:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM - Customer Service Executive (E-commerce) - Mã tin đăng: 4215747. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây