Requirements
Ability to work independently and as part of a team.
Goal- oriented with a strong drive to achieve sales targets.
Strong communication and interpersonal skills.
Good English daily communication.
Excellent negotiation and presentation skills.
Proven experience in sales, willing to learn and improve knowledge.
Proficiency in Microsoft Office.
Ability to build and maintain relationships with clients.
Energetic, sociable, adaptable.
Ability to work under high pressure.
Bachelor&039;s degree in Business, Marketing, or a related field is preferred.
Benefits
Annual salary review based on KPI performance.
Supportive and collaborative work environment.
Health insurance and other benefits.
Side benefits: Birthday benefits, tea break snacks, monthly dinner with leaders and colleagues.
Competitive salary and commission structure.
Opportunities for professional growth and development.
If you are passionate about sales and have a strong interest in office furniture, we would love to hear from you. Please send your resume and cover letter to us.
Additional Information
Paid leave: 12 days following labor law
Probation: 2 months
Working days: Monday- Friday; Working hours: 08:30 AM- 05:30 PM
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Yêu cầu
Năng nổ, hòa đồng, thích nghi tốt.
Thành thạo kỹ năng đàm phán và kỹ năng thuyết trình.
Khả năng giao tiếp bằng tiếng Anh tốt trong công việc hàng ngày.
Khả năng làm việc độc lập và phối hợp tốt trong nhóm.
Thành thạo Microsoft Office.
Có động lực mạnh mẽ và định hướng rõ ràng nhằm đạt được các chỉ tiêu về doanh thu bán hàng.
Có kinh nghiệm trong lĩnh vực bán hàng, sẵn sàng học hỏi và nâng cao kiến thức.
Có khả năng chịu được áp lực công việc.
Khả năng xây dựng và duy trì mối quan hệ với khách hàng.
Kỹ năng giao tiếp và xây dựng mối quan hệ tốt.
Tốt nghiệp đại học ngành Kinh doanh, Marketing hoặc các ngành liên quan là một lợi thế.
Quyền lợi
Môi trường làm việc hỗ trợ và hợp tác.
Mức lương cạnh tranh 9- 11tr và cấu trúc hoa hồng hấp dẫn.
Phụ cấp khác: Phụ cấp sinh nhật, snack tháng, ăn tối nội bộ hằng tháng.
Xét tăng lương theo năng lực hằng năm.
Cơ hội phát triển nghề nghiệp và thăng tiến.
Bảo hiểm sức khỏe và các quyền lợi khác.
Nếu bạn đam mê công việc bán hàng và có sự quan tâm sâu sắc đến lĩnh vực nội thất văn phòng, chúng tôi rất mong được nghe từ bạn. Vui lòng gửi hồ sơ và thư xin việc đến chúng tôi.
Thông tin khác
Thử việc: 2 tháng
Thời gian làm việc: Từ thứ 2 đến thứ 6; Giờ làm việc: 8:30 sáng- 5:30 chiều
Địa điểm làm việc: Tầng 8, tòa nhà Endovina, 146 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP.HCM.
Phép năm: 12 ngày nghỉ phép theo luật lao động hiện hành