[HCM - Tân Bình] CS Frontline (Customer Service) - English required - DHL Express

TALENTNET CORPORATION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Enhance service experience in DHL by exercising professionalism and empathy when dealing with each individual customer’s varying needs and demands.
Highlight areas for improvement with suggested solutions to improve DHL’s procedures, technology and service to positively enhance customer’s experience with DHL.
Assist the supervisors (if applicable) to carry out relevant CS orientation / training programs for new or existing CS staff.
Adhere to global CS procedures while maintaining discretion to exercise flexibility to customers’ needs within reasonable limits in consultation with CS supervisors and managers.
Liaise with Operations and other departments for quick and efficient resolution of customer issues and queries
Offer alternatives to customers and seize upselling and cross-selling opportunity of valued added services (e.g. Sales Leads, shipment insurance) during interaction with customer.
Respond to customers consistently and confidently by providing accurate information in all areas such as custom requirements, transit time and prices.
Accept and register bookings for DHL services.

Yêu cầu công việc

Requirements:

College degree or above
Good communication skills, familiar or able to be working in a call center environment
Min 1-year experience in a Customer Contact Centre or Telesales environment in a service industry (preferable)
Telephone skills, Technical Skills, Communication skills
Customer Service mindset
Negotiation and interpersonal skills
Good English skills

Salary and Benefits:

Full insurance package as required by the Law + Generali Insurance
13th month salary + Performance bonus.
100% salary in 2-month probation period
Gross salary: 8.000.000 - 13.000.000 VND

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-24 19:52:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM - Tân Bình] CS Frontline (Customer Service) - English required - DHL Express - Mã tin đăng: 2709749. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: lầu 6 Star Building, 33 Mạc Đĩnh Chi , Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn , Dịch vụ khách hàng , Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây