AMY NGUYEN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

DB Schenker has been active in Vietnam for more than 30 years.
Combining global expertise with local strengths, we offer land transport, air and ocean freight from and to Vietnam, as well as comprehensive logistics solutions and global supply chain management services from a single source.
DB Schenker has a comprehensive coverage in Vietnam with 21 offices and warehouses across the country and more than 1,100 employees. Our office is located in Ho Chi Minh City. You will find our other offices near the main airports and ocean gateways. DB Schenker’s distribution centers are located in strategic areas in North, Central and South Vietnam that best suit the needs of our customers.
Over the past few years, we have grown rapidly to become one of the largest logistics providers in the country.
Customers include top global brands with operations in Vietnam as well as local companies in various industries including:

Fashion and retail
Electronics
FMCG
Semicon & Solar
Healthcare & pharma

Customer Service Officer (Warehouse)

Kinh nghiệm

Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm

JOB DESCRIPTION

Role
summary

In this role the employee performs CS functions to ensure inbound
with designed processes.
and/or outbound shipments are well received/delivered smoothly in compliance

Specific
accountabilities

· Daily support and follow instructions from Customer Service
team leader/ supervisor/ manager to support warehouse operational inbound and
utbound activities.
· Coordinate with related parties to ensure that dailyoperations are smooth & effective.
· Coordinate with warehouse & transportation teams toprepare required documents for shipment.
· Follow up the shipment status
· Feedback to customer’s concern in a timely manner and supportto solve customer’s issue effectively
· Complete daily reports and send out on time.
· Immediately report ad- hoc issue directly to Customer Service supervisor/managerto be consulted once needed.
· Support internal & external audits by preparing necessarydocuments.
· Contribute ideas and solutions to lean working process.
· Support to train the assigned fields and record
· Cycle count participation.

REQUIREMENTS

· Good English skills

· Good communication and presentation skills

· MS office skills (excel and power point)

Experienced with WMS/SAP is extremely prioritized

Experienced with import/export process is prioritized.

BENEFITS

. Social insurance based on full salary, PTIhealth insurance
. Teambuilding, training courses, career path,internal events
. 13th- month salary, year- end bonus

HOW TO APPLY

Submit your application via the APPLY NOW button below.
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 9/11/2024

APPLY NOW

4 applicants

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-27 11:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4754350. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Nhân viên phục vụ khách hàng

AMY NGUYEN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây