[HCMC] EMPLOYEE SATISFACTION EXECUTIVE

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Investigate violations & resolve complaints
– Identify risks during violation investigation and propose violation prevention measures
– Provide solutions to limit and prevent violations
– Participate, investigate and resolve cases of Disciplinary & complaint
– Follow timeline action taken of each complaint in Staff hotline or case Disciplinary
Procedures, Rules and Regulations
- Review and update the procedure of discipline, staff hotline and other procedure relevant employee relation
– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
– Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the discipline rules and regulations.
– Legal advice to management on issues related to the professional work of the Human resources department, the Company’s activities related to Labor, etc
– Review & update the internal labor regulations, the collective labor agreement and other regulations relevant to Labor Law .
Training and posting people link
– Planning, co- ordinating with vendors and related Depts to ensure training the knowledge of disciplinar
– Building the content for training of discipline/staff Hotline to prevent violations
– Ensure employees are fully trained on company regulations, processes and policies related to labor
– Preparing the content of people link based on cases actual discipline ( 01 topic/month)
Report
– Other reports related to the department’s work
– Report to HRIS about the data of discipline;
– Report to Audit the risk management from the case of violations of Discipline & Staff hotline
– Prepare content for the meeting of the company and Trade Union
– Report to BOED about the Discipline & Staff hotline.

Yêu cầu công việc

Proficiency in computer skills (MS Office).
Good communication, problem solving & presentation skills.
Ability to work independently as well as work in a team.
University degree with a major in law.
Knowledgeable about legal regulations related to human resources.
Fluent in English (both verbal & written).
Honest and proactive in work.
2- 3 years of experience in Employee Relation field.
Open mindset and analytical skills.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-13 13:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCMC] EMPLOYEE SATISFACTION EXECUTIVE - Mã tin đăng: 4554477. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây