Head Of Ops Banking BKG (GCB5)

NGÂN HÀNG HSBC VIỆT NAM
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Hồ Chí Minh (Hồ Chí Minh)
Kinh nghiệm yêu cầu
đại học
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

- Develop and drive high performance within respective teams to achieve and exceed SLAs and KPIs.
- Maintain HSBC control standards and follow Group Compliance Policy to minimize operational risk:
Maintaining HSBC internal control standards, including the timely implementation of internal and external audits points together with any issues raised by external regulators. Ensures Strict Compliance with Government Banking regulations.
Manage operational risk associated with the role and take action to minimize the likelihood of operational risk occurring, including risk identification, assessment, mitigation and control, loss identification and reporting.
Remains compliant with and ensures awareness of Audit and Group requirements and other internal guidelines. Ensures strict compliance with government banking regulations. Timely implement internal and external audit points together with any issues raised by external regulators.
Satisfactory audits, losses and complaints contained.
- Effectively transform the voice of the customers into the processes. Proactively engage customer groups to achieve optimum operational procedures by translating customer feedback into process designs, staff training and other relevant measures.
- Demonstrate results of continuous improvements across all key areas of operations management, people, processes, systems etc. Continuously review workflows/process designs and implement best practices to maximize the efficiency as well as achieve highest possible quality service level, leverage on regional SD set up to learn from and contribute to best practises across the region, thereby improving departmental processes by driving process re-engineering and migration initiatives. Cultivate a culture of continuous improvement within team, evaluate and support the implementation of workflow related systems pan Vietnam.
- Build, maintain then enhance the operations culture/operational excellence of the department:

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Customer oriented mindset and an ability to interact with people at all levels
Analytical and creative problem solving skills
At least 5 years of experience in Operations and processing, and workflow designs
Excellent ability in numerical analysis
University Degree
Project management skills, particularly in the area of workflows and process improvements
At least 5 years of experience in managing large scale, high performing teams (>40 staff)

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Company trip once a year + Joining party
• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Dynamic and sociable working environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-07-27 11:13:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Head Of Ops Banking BKG (GCB5) - Mã tin đăng: 2138929. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Metropolitan Building, 235 Đồng Khởi, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Quản Lý Điều Hành
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
đại học
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/08/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây