COMPANY INTRODUCTION
Với niềm tự hào luôn giữ vững giá trị cốt lõi của công ty là "công nghệ- vận hành" và khẳng định là doanh nghiệp đi đầu về công nghệ, xuất sắc về vận hành, Ahamove đã, đang trở thành doanh nghiệp cung cấp dịch vụ ship hàng nội thành hàng đầu cho các chủ shop, chủ doanh nghiệp tại Việt Nam và sẽ vươn ra khu vực.
Ahamove đã hợp tác cùng các tên tuổi như sàn thương mại điện tử Lazada; chuỗi các ông lớn trong ngành F&B như Phúc Long, Highlands, Cheese Coffee, Pizza 4P&039;s và các hệ thống bán lẻ sản phẩm điện tử như FPT, Thế giới di động, Điện máy xanh... Với sự tận tâm và thấu hiểu nhu cầu thiết yếu của người dân, Ahamove đã phát triển và hợp tác với các siêu thị lớn và chuỗi bán lẻ Big C, Lotte, Aeon Mall, Saigon Co.op Mart cùng chuỗi nhà thuốc Pharmacity, Long Châu, và hàng triệu khách hàng SME khác…
Sở hữu đội ngũ hơn 150.000 đối tác tài xế hoạt động trên cả nước, phục vụ hàng triệu đơn hàng, cung cấp giải pháp giao nhận cho hơn 300.000 chủ shop, chủ doanh nghiệp mỗi tháng tại hơn 10 thành phố lớn của Việt Nam.
Ahamove được thành lập vào năm 2015, với mong muốn đơn giản hóa việc giao hàng, giúp các chủ cửa hàng vừa và nhỏ tại Việt Nam tận hưởng một dịch vụ cao cấp, tiện lợi với giá cả hợp lý.
Truck Operations Leader
Chuyên môn
Khác
JOB DESCRIPTION
Take full responsibility for the service quality of the Truck project, focus on the B2C sector
Ensure operational and quality indicators of truck service:
Ensure operational indicators: order completion rate, flight cancellation, punctuality;Strictly check and improve customer service qualityCoordinate with departments to ensure the number of drivers recruited for each cityDevelop the network of trucking partners that serve B2C clientBuild up system support for B2C operations
Revenue growth for truck services:
Work closely with Human Resources to lead the team with integrity and establish and maintain a trusting, inclusive, and productive environment.
Coordinate with team leader and other departments to come up with methods to promote and increase the number of customers using truck servicesResponsible for service expansion and truck service development in new areas and provinces; Quality control and work efficiency for each areaBuild ecosystem and add- on services for trucks
REQUIREMENTS
Knowledge of customer service; negotiation, persuasion and problem- solving skills
Microsoft Office: proficient in Excel.
Bachelor&039;s degree or equivalent in Economics, Commerce, Logistics, Supply chain, etc.
Ability to work under high pressure and complete work on time
Ability to create, think critically, plan and manage a team
At least 03 years of experience in a similar position (experience in technology companies: On- demand, eCommerce, Logistics is a plus)
BENEFITS
Annual leave: 15 days
You will be your boss, and of course, fighting with other bosses. Those who have the most insight will be the decision- maker
Annual health check at a reputable hospital
Our culture is bottom- up innovation, so your imagination is the only limit
Social Insurance & PVI Health Insurance
Excellent and competitive salary with 13th- month salary
Startup environment, young, dynamic, work hard, play hard.
Annual travel, team building, year- end party
Ahamove has 7+ products and 20+ services. If you love to be challenged with significant problems, we have a place for you
Grab/Be for work
Product experience and seniority policy (AhaLove)
Annual Performance Bonus
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 24/7/2024
Submit your application via the APPLY NOW button below.
APPLY NOW