[HN] Công Ty Giáo Dục Vision Mentors Tuyển Dụng Điều Phối Học Thuật, Chuyên Viên Marketing, Giáo Viên Tiếng Anh, Quản Lý Trung Tâm, Trợ Giảng Tiếng Anh Full-time 2025

VISION MENTORS HR TEAM
Mức lương
10 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Địa điểm

Hà Nội

Description: Vision Mentors provides students with guidance of school curricula, academic English proficiency for competitions and tests, weekly time management, skill building, physical exercises and fun activities. Mentors are responsible for assisting in academic guidance to reach target grades/scores for each semester and year. For students who have low English fluency, the main goal will be to increase overall English foundational skills: vocabulary, grammar, reading comprehension, essay writing and speaking. For fluent English speakers, mentors will guide students to reach higher academic test scores and develop professional skills.
Mission: Vision Mentors is a program that matches students with experienced and dedicated mentors to inspire young minds to learn, think and grow into thoughtful and goal- oriented individuals who have specific academic and professional goals. Our mentors will collaborate reate viable and evolving roadmaps to reach intended targets.
Location:

My Dinh Campus: 3rd Floor, Keangnam Landmark 72, Pham Hung Street, Yen Hoa Ward, Hanoi
Ciputra Campus: Shophouse A26, Sunshine City, Nam Thang Long Urban Area (Phase 2), Phu Thuong Ward, Hanoi.

Giáo Viên Tiếng Anh Full- time

Địa điểm

Hà Nội

JOB DESCRIPTION

Working hours:

The schedule may change during spring, fall, summer, and winter breaks.
Working hours: 2:00- 9:00 PM Monday to Friday, flexible on Saturday

Core Responsibilities:

Collaborate with students and parents to build academic and career roadmaps.
Guide students in completing homework, assignments, and exam preparation.
Support students in planning effective study schedules and reaching academic goals.
Teach English (Elementary to Secondary) and provide personalized tutoring.
Motivate students to grow in confidence, skills, and mindset.
Other duties as assigned by Vision Mentors.

REQUIREMENTS

Strong academic understanding of English or math/science subjects.
Proficiency in MS Office and Google Workspace; knowledge of designing software and educational tools is an asset.
Strong organizational and problem- solving skills.
Familiarity with STEM is an advantage.
IELTS 7.0 or higher, or any equivalent qualifications. If you do not have any, you will have a brief assessment during your interview.
Having at least 1+ year of teaching English
Education level: Bachelor&039;s Degree or above in Education, Social Science, Languages, etc.
Ability to work in groups and exhibit teamwork.

BENEFITS

Cross- cultural, dynamic, and fun working environment to learn, do and grow.
Salary range: 11,000,000- 20,000,000 (Based on work experience).
Performance bonuses are awarded twice a year.
Friendly, supportive English- speaking colleagues.
12 days of annual leave, several days of sick leave, and paid holiday according to the Vietnamese labor code.
Clear path for professional growth and advancement.
Opportunity to practice English, and join classes for skills training.
Performance review and raise every year.
Tuition remission policy for employee&039;s family members: up to 80% discount

HOW TO APPLY

Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 2/10/2025
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

APPLY NOW

Điều Phối Học Thuật Full- time

Địa điểm

Hà Nội

JOB DESCRIPTION

Địa điểm và thời gian làm việc:

Địa điểm: Shophouse A26, Sunshine City, Nam Thang Long Urban Area (Phase 2), Dong Ngac Ward, Bac Tu Liem District, Hanoi.
Thời gian làm việc: 1:00 PM- 9:30 PM (Thứ 2 – Thứ 6), 9:00 AM- 6:00 PM (Thứ 7)

Mô tả công việc

Điều phối học thuật & lớp học

Giám sát học sinh trong giờ giải lao hoặc giữa các tiết học.
Phối hợp với phụ huynh và giáo viên để sắp xếp lịch học, thông báo kịp thời khi có thay đổi.
Thông báo cho giáo viên về tài liệu giảng dạy và nhắc nhở họ chuẩn bị thiết bị lớp học trước giờ lên lớp.

Hỗ trợ hành chính

Duy trì hồ sơ học sinh chính xác, cập nhật và đảm bảo bảo mật thông tin.
Hỗ trợ nhập liệu, quản lý tài liệu và chuẩn bị tài liệu học thuật.
Đảm bảo lớp học luôn sẵn sàng và quản lý vật tư (văn phòng phẩm, học cụ, đồ uống cho nhân viên).
Hỗ trợ tổ chức các cuộc họp nội bộ, hội thảo, tập huấn và các buổi họp phụ huynh – giáo viên.

Lễ tân & vận hành

Điểm danh, ghi nhận giờ vào – ra của học sinh, hướng dẫn đến đúng lớp học.
Giữ khu vực lễ tân sạch sẽ và gọn gàng.
Luôn có mặt tại quầy lễ tân để chào đón và hỗ trợ học sinh, phụ huynh, khách đến một cách thân thiện và chuyên nghiệp.
Hỗ trợ đăng ký và tiếp nhận học sinh mới.

Dịch vụ khách hàng & tư vấn

Xử lý thắc mắc hoặc khiếu nại của khách hàng, chuyển những vấn đề nghiêm trọng đến bộ phận liên quan.
Sắp xếp bài kiểm tra đầu vào hoặc kiểm tra trình độ, đặt lịch tư vấn cho học sinh mới liên hệ đăng ký.
Trả lời điện thoại, email, tin nhắn (KakaoTalk, Zalo) và hỗ trợ giải đáp hoặc chuyển tiếp đến bộ phận phù hợp.
Xây dựng và duy trì mối quan hệ tốt với học sinh và gia đình.

Hỗ trợ tuyển dụng và quản lý nhân sự

Xử lý các thủ tục thanh toán, tạm ứng, hoàn ứng với phòng kế toán.
Chuẩn bị báo cáo và phân tích dữ liệu nhân sự để hỗ trợ ra quyết định.
Lưu trữ hồ sơ nhân sự, quản lý tài liệu liên quan.
Hỗ trợ quy trình tuyển dụng sàng lọc hồ sơ, đăng tin, và đào tạo nhân sự mới.
Hỗ trợ tổ chức các sự kiện nội bộ của công ty.

Các nhiệm vụ khác

Thực hiện các công việc khác theo phân công của ban quản lý để hỗ trợ nhu cầu học thuật và vận hành.

REQUIREMENTS

Kỹ năng làm việc nhóm và phối hợp với đồng nghiệp.
Nhanh nhẹn, chủ động, có tinh thần học hỏi và khả năng thích nghi tốt trong môi trường năng động.
Thành thạo tiếng Anh (tương đương IELTS 6.5+); biết tiếng Hàn là một điểm cộng.
Tốt nghiệp Đại học các ngành liên quan.
Có khả năng tổ chức, lập kế hoạch, giải quyết vấn đề và quản lý công việc hiệu quả.
Thành thạo MS Office, Google Workspace; biết sử dụng phần mềm nhân sự là một lợi thế.
Có laptop cá nhân phục vụ công việc.
Kỹ năng giao tiếp hiệu quả (cả nói và viết).

BENEFITS

Cơ hội học hỏi tiếng Anh & tham gia các khóa đào tạo kỹ năng
Mức lương cạnh tranh tùy theo năng lực và kinh nghiệm (Từ 8- 12 triệu/ tháng)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, đánh giá hiệu suất & tăng lương hàng năm
Môi trường làm việc đa văn hóa, năng động, có nhiều cơ hội phát triển, học hỏi và rèn luyện bản thân
Chính sách ưu đãi học phí cho người thân: giảm tới 80%
12 ngày phép/ năm, nghỉ ốm & nghỉ lễ theo quy định pháp luật

HOW TO APPLY

Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 2/10/2025
Submit your application via the APPLY NOW button below.

APPLY NOW

2 ứng viên

Quản Lý Trung Tâm Tiếng Anh Full- time

Địa điểm

Hà Nội

JOB DESCRIPTION

Location and Schedule:

Work schedule during school terms: 1:00 PM- 9:30 PM Monday through Friday, 9:00 AM- 6:00 PM every other Saturday.
Work schedule during school vacation periods (Summer and Winter): 8:30 AM- 6:00 PM Monday to Friday.
Location: Shophouse A26, Sunshine City, Nam Thang Long Urban Area (Phase 2), Phu Thuong Ward, Hanoi.

Responsibilities:

Collaborate with the academic team to maintain and improve teaching standards.
Regularly review student progress reports and implement interventions for improvement.
Other tasks assigned by Vision Mentors
Ensure high levels of customer satisfaction by addressing student and parent feedback promptly and professionally.
Recruit, train, and conduct performance evaluation for staff, including teachers, academic coordinators, and administrative staff.
Develop and maintain positive relationships with students, parents, and other stakeholders.
Achieve enrollment and revenue targets by working closely with the sales and marketing teams.
Monitor key performance indicators (KPIs) such as student retention, attendance, and financial performance.
Monitor and optimize schedules for classes, teachers, and administrative staff.
Organize events, workshops, or activities to enhance the student experience and promote the center.
Manage all aspects of the center&039;s day- to- day operations to ensure smooth delivery of services.

REQUIREMENTS

Have a personal laptop.
Organization, planning, and problem- solving skills.
Communication skills, including writing and interpersonal conversation.
Experience working in a language center or educational institution is highly desirable.
Ability to work effectively in a dynamic, fast- paced environment.
Compassionate, positive, and encouraging attitude.
3+ years in a managerial role, preferably in the education or service industry.
Language requirement: good command of English (equivalent of IELTS 7.0 or higher)
Proficiency in MS Office and Google Workspace; knowledge of designing software is an asset.
Bachelor&039;s degree from an accredited university (preferably in Business Administration, Education, or a related field).
Collaboration and teamwork abilities.

BENEFITS

Tuition remission policy for employee&039;s family members
Clear path for professional growth and advancement.
12 days of annual leave, several days of sick leave, and paid holiday according to the Vietnamese labor code.
Performance review and raise every year.
Cross- cultural, dynamic, and fun working environment to learn, do, and grow.
Competitive salary based on experience and qualifications, ranging from 25 to 30 million per month.
Opportunity to practice English/Korean, and join classes for skills training.
Performance bonuses are awarded twice a year.

HOW TO APPLY

Deadline: 23:59 2/10/2025
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

APPLY NOW

Chuyên viên Marketing Full- time

Địa điểm

Hà Nội

JOB DESCRIPTION

Giờ làm và địa điểm làm việc:

Giờ làm: 8:30 AM- 5:30 PM Thứ 2- Thứ 6
Địa điểm làm việc: Shophouse A26, Sunshine City, Nam Thang Long Urban Area (Phase 2), Dong Ngac Ward, Bac Tu Liem District, Hanoi.

MÔ TẢ CÔNG VIỆC:

Thực hiện phân tích thị trường nhằm hiểu rõ nhu cầu, sở thích, hành vi của các gia đình có thu nhập cao.
Đánh giá đối thủ cạnh tranh và theo dõi xu hướng mới để hỗ trợ ra quyết định chiến lược và tối ưu nguồn lực.

Xây dựng thông điệp thuyết phục, hợp tác với influencer và tận dụng nền tảng số để gia tăng niềm tin và mức độ gắn kết.
Thiết kế và triển khai các chiến dịch đa kênh hướng đến nhóm khách hàng cao cấp.

Xây dựng hình ảnh thương hiệu nhất quán, thể hiện sự xuất sắc về học thuật và tính độc quyền.
Phát triển các ấn phẩm truyền thông chất lượng cao, phù hợp văn hóa trên mọi kênh.

Hợp tác với các thương hiệu cao cấp và tổ chức giáo dục.
Tham gia và tài trợ các hoạt động cộng đồng phù hợp với sứ mệnh của trung tâm.

Sử dụng công cụ phân tích để theo dõi hiệu suất chiến dịch và ROI.
Liên tục cải tiến chiến lược dựa trên dữ liệu và phản hồi thị trường

REQUIREMENTS

Khả năng làm việc độc lập, sắp xếp công việc hợp lý và hoàn thành deadline trong môi trường nhanh.
Trình độ tiếng Anh tốt.
Sáng tạo, có kỹ năng thiết kế tốt; sử dụng thành thạo các phần mềm thiết kế
Kỹ năng giao tiếp tốt (viết và nói), có khả năng xây dựng nội dung hấp dẫn cho nhiều kênh marketing.
Tốt nghiệp Đại học hoặc Cao đẳng chuyên ngành Marketing, Kinh doanh hoặc lĩnh vực liên quan.
Có khả năng nghiên cứu, phân tích thị trường để nhận diện xu hướng, cơ hội, rủi ro
Thành thạo quản lý mạng xã hội và công cụ phân tích (Hootsuite, Buffer, Google Analytics).
Tỉ mỉ, chú trọng chi tiết và đảm bảo tính chính xác trong mọi sản phẩm marketing.
1+ năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Marketing.

BENEFITS

Môi trường làm việc đa văn hóa, năng động, sáng tạo, nhiều cơ hội học hỏi và phát triển.
Đánh giá hiệu suất & xét tăng lương hằng năm.
Thưởng hiệu suất 2 lần/năm.
Cơ hội rèn luyện tiếng Anh, tham gia các lớp đào tạo kỹ năng.
Đồng nghiệp thân thiện, hỗ trợ, môi trường giao tiếp bằng tiếng Anh.
Mức lương cạnh tranh: 10 – 15 triệu VNĐ/tháng (tùy kinh nghiệm và năng lực).
12 ngày nghỉ phép/năm, nghỉ ốm và các ngày lễ theo quy định của Bộ luật Lao động Việt Nam.
Chính sách ưu đãi học phí cho người thân (giảm đến 80%).
Lộ trình thăng tiến, phát triển nghề nghiệp rõ ràng

HOW TO APPLY

Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 2/10/2025
Submit your application via the APPLY NOW button below.

APPLY NOW

3 ứng viên

Teaching Assistant Part- time/ Full- time

Địa điểm

Hà Nội

JOB DESCRIPTION

Assist teachers with lesson preparation by getting materials ready and setting up equipment.
Observe the participation of students in individual and group activities.
Mark attendance of students and prepare weekly and monthly attendance reports of every student.
Collaborate with lead teachers to recognize issues students are facing and recommend solutions.
Work at least 12 hours/week for the part- time position and up to 40 hours/week for the full- time position.
Prepare instructional materials, test papers, scorecards, handouts, and other necessary materials.
Ensure the classroom environment is safe and clean.
Examine answer books, homework, assignments, and performance of students in other activities.
Perform other duties as needed or required.
Revise lesson material with students individually or in small groups.
Oversee students during non- classroom times including in- between classes, during lunch, and on- field excursions.
Document student progress and communicate with parents to keep them informed.

REQUIREMENTS

Personal laptop required.
Proficiency in MS Office and Google Workspace; knowledge of designing software and educational tools is an asset.
IELTS 7.0 or higher, or any equivalent qualifications. If not, a brief assessment will be conducted during the interview.
Organization and planning skills.
Compassionate, positive, and encouraging attitude.
Strong communication skills (written and interpersonal).
Collaboration and teamwork abilities.
Patience and empathy.
Experience working with children is preferred.

Location and Schedule:

My Dinh Campus: 3rd Floor, Keangnam Landmark 72, Pham Hung Street, Yen Hoa Ward, Hanoi.
Working hours during school terms: 2 PM- 9 PM Monday- Friday, 9 AM- 6 PM Saturday.
Ciputra Campus: Shophouse A26, Sunshine City, Nam Thang Long Urban Area (Phase 2), Phu Thuong Ward, Hanoi.
Working hours during school breaks: 9:00 AM- 6 PM.

BENEFITS

Opportunity to practice English and join classes for skills training.
Friendly, supportive English- speaking colleagues.
Clear path for professional growth and advancement.
Wages: 40,000- 70,000 VND/hour for part- time and 7,000,000- 9,000,000 VND/month for full- time.
Cross- cultural, dynamic, and fun working environment to learn, do, and grow.
Performance review and raise every 6 months for the part- time position.
Flexible working hours.

HOW TO APPLY

Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 2/10/2025
Submit your application via the APPLY NOW button below.

APPLY NOW

1 ứng viên

Giáo viên Tiếng Anh Tập Sự Full- time

Địa điểm

Hà Nội

JOB DESCRIPTION

Working hours:

The schedule may change during spring, fall, summer, and winter breaks.
Working hours: 2:00- 9:00 PM Monday to Friday, flexible on Saturday

Responsibilities:

Collaborate with teachers to identify student needs and recommend solutions.
Perform other academic or administrative tasks as assigned.
Track student attendance, assignments, and overall performance.
Supervise students during class activities and non- classroom times to ensure a safe, positive environment.
Support teachers in lesson preparation, classroom setup, and creating learning materials.
Provide individual or small- group academic support and revision.
Document student progress and communicate updates to parents.

REQUIREMENTS

Communication skills, including writing, and interpersonal conversation.
Collaboration and teamwork abilities.
IELTS 7.0 or higher, or any equivalent qualifications. If you do not have any, you will have a brief assessment during your interview.
Compassionate, positive, and encouraging attitude.
Proficiency in MS Office and Google Workspace; knowledge of designing software and educational tools is an asset.
Patience and empathy.
Have a personal laptop.
Organization and planning skills.

BENEFITS

Tuition remission policy for employee&039;s family members
Opportunity to practice English, and join classes for skills training.
Performance bonuses are awarded twice a year.
Competitive salary based on experience and qualifications (7,000,000- 9,000,000 VNĐ per month)
Performance review and raise every year.
Clear path for professional growth and advancement.
Cross- cultural, dynamic, and fun working environment to learn, do, and grow.
Friendly, supportive English- speaking colleagues.
12 days of annual leave, several days of sick leave, and paid holiday according to the Vietnamese labor code.
Opportunity to be promoted to a Regular Junior Mentor position after 9–12 months, based on performance and career aspirations.

HOW TO APPLY

Deadline: 23:59 2/10/2025
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.

APPLY NOW

1 ứng viên

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-29 11:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
16/11/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Giáo dục - Đào tạo
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HN] Công Ty Giáo Dục Vision Mentors Tuyển Dụng Điều Phối Học Thuật, Chuyên Viên Marketing, Giáo Viên Tiếng Anh, Quản Lý Trung Tâm, Trợ Giảng Tiếng Anh Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5300006. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VISION MENTORS HR TEAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Điều phối học thuật tại tỉnh/thành