GIỚI THIỆU CÔNG TY
Địa điểm
Hà Nội
WeLAST is riding the wave of the booming Cross- border E- commerce industry, bringing fresh energy to Print on Demand and Drop- shipping. Driven by a team that’s always hungry for the next big thing, we’re all about creating high- quality, impactful products for our customers
Địa điểm: Chung cư Vinaconex 1, ngõ 289A Khuất Duy Tiến, Trung Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội
NHÂN VIÊN KIỂM SOÁT CHẤT LƯỢNG QC PART- TIME (QUALITY CONTROL)
Địa điểm
Hà Nội
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
Kiểm soát chất lượng đầu ra của các mẫu sản phẩm trước khi launching lên store bán hàng.
Kiểm tra và kiểm soát hàng hóa sample từ
supplier
trước khi vận chuyển về
warehouse tại Việt Nam
Hỗ trợ các công việc khác liên quan đến kiểm soát chất lượng trong team
Supply Chain
YÊU CẦU ỨNG VIÊN
Cẩn thận, tỉ mỉ, có trách nhiệm với công việc.
Có kỹ năng Tin học văn phòng cơ bản (Word, Excel, Google Sheets…).
Không yêu cầu kinh nghiệm, phù hợp cả với Junior/Fresher.
Ưu tiên ứng viên quan tâm đến lĩnh vực Supply Chain/Logistics/QA- QC.
Thời gian làm việc:
Làm việc offline tại công ty. Ca làm: 13h00 – 17h00 (buổi chiều)
CHÍNH SÁCH ĐÃI NGỘ
Mức lương: 120.000đ/ngày
Được đào tạo, hướng dẫn công việc chi tiết.
Có cơ hội trở thành nhân viên chính thức nếu gắn bó lâu dài và thể hiện tốt.
Môi trường làm việc năng động, trẻ trung, cơ hội học hỏi và phát triển trong mảng Supply Chain & Quality Control.
CÁCH THỨC ỨNG TUYỂN
Lưu ý: Do hạn chế về mặt thời gian, chúng tôi có thể sẽ chỉ phản hồi kết quả ứng tuyển qua email cho các ứng viên được chọn. Trong và sau khi ứng tuyển, vui lòng thường xuyên kiểm tra cả hòm thư Spam hoặc Promotions (Quảng cáo) để không bỏ sót bất cứ thông báo nào từ chúng tôi.
Ứng tuyển qua nút ỨNG TUYỂN ONLINE dưới đây.
Hạn cuối: 23:59 ngày 29/9/2025
ỨNG TUYỂN ONLINE
20 ứng viên
Senior Customer Service Agent
Địa điểm
Hà Nội
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
Work closely with other departments if customers are having problems with the product (feedback, request ...)
Propose optimal solutions for the team&039;s workflow.
Coordinate with relevant departments and partners to quickly resolve difficulties that arise during Customer Support process.
Keep records of issues/problems from customers.
Handle customer complaints, and provide appropriate solutions and alternatives within the time limits via email in a professional manner.
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times, ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
YÊU CẦU ỨNG VIÊN
Strong interpersonal communication, multitasking skills
Proficient with Word, Excel, Google Sheet, and web searches
Professional Skills: Experience in e- commerce/ retail/ start- up/ tech companies is preferred
Stay current and propose changes to internal work processes, policies, and procedures.
Experience in e- commerce/ retail/ start- up/ tech companies is preferred
Constructive and creative thinking (in problem solving)
At least 6 months- 1 year of experience in Customer Service
Good English communication skills is preferred (English: 6.5 IELTS)
CHÍNH SÁCH ĐÃI NGỘ
Performance- based and company business results bonuses
Holiday & Tet bonuses according to company policies
Performance review every 6 months
Competitive salary: 11 – 12 million VND/month
Parking allowance provided
Other Benefits:
Young, dynamic, and fast- growing working environment
Opportunities to join company team building events and trips
Full social insurance (as per Vietnamese law), annual leave, holiday bonuses, and other company benefits
Strong support for personal growth and development
Full equipment provided to support your work
CÁCH THỨC ỨNG TUYỂN
Ứng tuyển qua nút ỨNG TUYỂN ONLINE dưới đây.
Hạn cuối: 23:59 ngày 29/9/2025
Lưu ý: Do hạn chế về mặt thời gian, chúng tôi có thể sẽ chỉ phản hồi kết quả ứng tuyển qua email cho các ứng viên được chọn. Trong và sau khi ứng tuyển, vui lòng thường xuyên kiểm tra cả hòm thư Spam hoặc Promotions (Quảng cáo) để không bỏ sót bất cứ thông báo nào từ chúng tôi.
ỨNG TUYỂN ONLINE