COMPANY INTRODUCTION
Viện Công nghệ châu Á tại Việt Nam (AIT Việt Nam) được thành lập năm 1993 theo thỏa thuận giữa Chính phủ Việt Nam và AIT, tự hào là đơn vị giáo dục quốc tế đầu tiên tại Việt Nam với những chương trình đào tạo được xếp hạng cao trong khu vực và trên toàn thế giới.
Với gần 30 năm kinh nghiệm, AIT Việt Nam đã đào tạo hơn 4,100 Thạc sĩ và Tiến sĩ, và hơn 30.000 chuyên gia tại Việt Nam, những người hiện đang nắm giữ các vị trí quan trọng trong bộ máy Nhà nước, các công ty tư nhân và các Tập đoàn đa quốc gia.
Viện công nghệ Châu Á tại Việt Nam cam kết mang đến những chương trình đào tạo với chất lượng quốc tế, tập trung vào những lĩnh vực công nghệ/dựa trên nền tảng công nghệ như: Chuyển đổi số và Quản trị kinh doanh, Khoa học kỹ thuật và công nghệ, Môi trường và Phát triển… đặc biệt là các chương trình về Chuyển đổi số, Trí tuệ nhân tạo, BIM, Logistic, Phát triển Bền vững.
Với kinh nghiệm lâu năm trong đào tạo, kết hợp với hiểu biết sâu sắc về môi trường pháp lý, kinh tế, chính trị cùng các xu hướng xã hội và văn hóa đã mang lại cho AIT những ưu thế và giá trị vượt trội so với bất kỳ tổ chức giáo dục quốc tế nào khác tại Việt Nam.
Cán bộ Chương trình full- time
Tính chất công việc
Toàn thời gian
JOB DESCRIPTION
DUTIES & RESPONSIBILITIES:
· Basic Function: Provide administrative support to SOM academic programs Coordinator in Hanoi
(1) Administrative and Marketing work of the Program
· Handling various administrative tasks including data entry, data cleansing, photocopy, fax & filing, sorting mail, incoming calling, etc.
· Recording the information of interested people and follow up
· Supporting Coordinators in promoting, doing advertising, and visit companies
· Meeting & Greeting visitors
· Support for marketing team during recruiting time
· Processing invoices and statements, checking reports
· Preparing budget and following the aging reports
· Updating database of companies for sending Program introduction
· Processing admission procedures of candidates including enrollment and graduation
· Booking hotel, pick up/ drop of service for guests and faculties, and participants during the study and graduation trips.
(2) Support for case research/final projects
· Recording progress or status, and maintaining communication with the SOM office at SOM concerning status
· Supporting students for graduation
(3) Support for SOM classes (Doctoral, Master)
· Filling and managing SOM Library
· Preparing logistics for the class
· Take caring the faculty and participants during the class
· Managing student performance
(5) Website:
(4) Others related to office work may be assigned by the AITCV Director and Head of Unit
REQUIREMENTS
EMPLOYMENT INFORMATION:
Position:
Program
Officer
– based in
Hanoi
Office
Department/Section
School of Management (SOM) in Vietnam
Program: SOM programs in Hanoi
Intermediate Supervisor: Local Coordinator of SOM program in Hanoi
Salary grade: Gross 430USD- 525USD/month
Working time:
Monday- Friday: 08:00 am – 05:30 pm
Saturday + Sunday: depending on the Master class&039;s schedule (having compensation day off)
( đặc thù lớp Thạc sĩ/Tiến sĩ học ngoài giờ hành chính => Vui lòng chỉ ứng tuyển nếu bạn sẵn sàng làm việc cuối tuần )
QUALIFICATION & EXPERIENCE:
Experience in administrative, promoting activities works
Knowledge of institutions, industries, and donors in the Vietnamese context
Good command of both English and Vietnamese
Strong interpersonal skills
Ability in using online training software
Bachelor’s Degree (prefer Master’s degree) or equivalent, and several years experience in the areas of training, education, and promotion.
BENEFITS
Organization’s Overview: AIT Vietnam is a dynamic and innovative Institute dedicated to academic and
professional training as well as technology transfer. We are passionate about delivering high- quality training
programs to our customers and seek a motivated Marketing Assistant to join our growing team.
BENEFIT:
● 100% official salary during the probation period.
● Fully paid 14 days annual leave.
● Social insurance according to the Law of Social insurance.
● Annual health check.
● Provide necessary equipment for working.
● Supportive, innovative, dynamic working environment with the possibility for professional and personal
development.
● Promotion opportunities.
● Work with distinguished professors and experts worldwide
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 29/2/2024
Submit your application via the APPLY NOW button below.
APPLY NOW