Hotel manager - Quản lý khách sạn

KHÁCH SẠN NOVOTEL YÊN BÁI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Yên Bái
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Primary Responsibilities
Business Performance
• Support the annual budgeting process and financial forecast for the operations departments
• Gather and report financial information to the General Manager
• Ensure that all operations departments are maximizing revenue and profit potentials while minimizing costs and staying within budget guidelines
• Analyze monthly P&L and month- end reports, identify deviation from business plan goals
Operation
• Ensures optimal compliance with corporate focus audit, local health and safety, and other statutory regulations
• Follow appropriate protocol in communicating with the appointed Owner’s representative and keep the General Manager informed of such communications
• Be visible around the hotel and show an active interest in our colleagues’ welfare
• Anticipate and address guest issues, establish proactive processes to promote guest satisfaction
• Communicate in an effective and timely manner with General Manager and Executive Committee on matters which require their attention
• Represent the Brand in projecting a credible image to the market, residents and colleagues alike
• Conduct daily briefing with management on current key activities
• Help and support in establishment of positive owner relations through proper and appropriate communications with the appointed Owner’s representative
• Evaluates changes in guest needs, guest mix and competitive set. Recommend appropriate products/services and operational changes as necessary
• Develop, recommend, implement and manage the operational department’s annual and long term goals
• Help to ensure all Marketing and PR Communications materials are in compliance with the Brand Marketing guidelines
• Be present to personally welcome key residents and patrons, and entertain key accounts’ representatives
Team Management
• Assist General Manager with interviews, selection and recruitment of operations departments management team
• Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism
• Manage performance issues that arise within the operational departments. Train, develop, coach and counsel, conduct performance evaluations and resolve problems of departmental team members and managers
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review and manages performance issues that arise within the operations departments management team
Main Complexity/Critical issues in the Job
Ensures guest and employee satisfaction, while maintaining market competitiveness and exceptional financial performance

Yêu cầu công việc

Competencies
• A motivator & self- starter
• Results and service oriented with an eye for details
• Excellent communication and customer contact skills
• Strong leadership, interpersonal and training skills
• Ability to lead expatriates and local colleagues effectively
• A team player & builder
• Ability to multi- task, work well in stressful & high- pressure situations
• Well- presented and professionally groomed at all times

Quyền lợi

Tham gia bảo hiểm từ thời gian thử việc, kèm bảo hiểm bổ sung cho người lao động
Quyền lợi khác của Heartist theo chương trình của Accor
Professional working environment with many opportunities for career advancement
Môi trường làm việc chuyên nghiệp cùng nhiều cơ hội thăng tiến
Hưởng 100% lương và phí phục vụ từ thời gian thử việc
Other Heartist benefits according to Accor programs
Mức thu nhập hấp dẫn
Receive 100% salary and service charge from the probation period
Attractive income package
Participate in social insurance from the probation period, plus supplementary insurance for employees
Training and development under Accor’s training programs
Được đào tạo và phát triển theo chương trình đào tạo của Accor

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-03 20:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/01/2026
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Yên Bái
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Hotel manager - Quản lý khách sạn - Mã tin đăng: 5434447. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KHÁCH SẠN NOVOTEL YÊN BÁI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây