- To carry out business plan assigned by Executive Housekeeper.
- To report the thinking of staff to Head of Department.
- Báo cáo theo quy định, đề xuất hướng giải quyết các yêu cầu, khiếu nại, than phiền… liên quan đến bộ phận.
- To periodically do stocking of assets, daily used goods, propose to purchase other necessary items and facilities for Housekeeping Department.
- To arrange, check all work in sanitary area of Housekeeping staff every day, including guest rooms, cloth room, ensure the quantity and quality of fabrics, check sanitation of public area and working area of staff as instructed.
- Tổ chức buổi họp vào đầu ca.
- Kiểm tra các kho, tình trạng các máy móc thiết bị, nhắc nhở nhân viên bảo dưỡng và sửa chữa thiết bị kịp thời.
- Tổ chức kiểm kê các loại tài sản định kỳ, các mặt hàng tiêu dùng hàng ngày, đề nghị mua bổ sung các dụng cụ, đồ dùng cần thiết khác cho bộ phận Phòng.
- To organize brief meeting with supervisors and staff to allocate, assign work.
- To report as prescribed, recommend solutions for requirements, complaints… related to the department.
- To complete all tasks assigned.
- Bố trí, kiểm tra công việc tất cả các khu vực làm vệ sinh của nhân viên Phòng hàng ngày bao gồm phòng khách, phòng vải, đảm bảo số lượng và chất lượng hàng vải, kiểm tra vệ sinh khu vực công cộng và khu làm việc của nhân viên theo nội dung hướng dẫn.
- Tổ chức huấn luyện nâng cao chất lượng phục vụ của nhân viên còn yếu của bộ phận.
- To represent Head of Department to handle work when assigned.
- Thay mặt Trưởng bộ phận giải quyết công việc khi được phân công.
- Kiểm soát chìa khoá của nhân viên Phòng, chìa khoá kho và đảm bảo các kho vệ sinh, gọn gàng.
- To assess the quality of Captains, Supervisors, Staff that the department recommends for rewards or punishments (if any).
- To organize brief meeting at the beginning of the shift.
- Báo cáo Trưởng bộ phận tình hình tư tưởng của nhân viên.
- To organize training to enhance service quality for unskillful staff of the department.
- To check keys of Housekeeping staff, pantry keys and ensure all pantries are clean and tidy.
- Đánh giá chất lượng làm việc của các Tổ trưởng, Giám sát, Nhân viên bộ phận ghi nhận và đề nghị khen thưởng hoặc xử lý (nếu có).
- Tổ chức họp với các giám sát, nhân viên tổ chức các buổi họp đầu ca (briefing) để bố trí, phân công công việc.
- Hoàn thành tất cả nhiệm vụ được phân công.
- Thực hiện kế hoạch công tác do Trưởng bộ phận Phòng giao.
- To check all pantries, conditions of machinery, to remind staff to timely maintain and repair facilities.
* Benefits:
- At least 14 annual leave, 2 days off per week
- Other
- International working environment, join courses of IHG Group
- Insurance as labor law
- Rest and relaxation, Home leave allowance
- Service charge as revenue
- Competitive salary
- Relocation, repatriation allowance
- Contract 2 years included probation period
- 24/7 accident insurance
- Healthcare insurance for personal at least 6 months and for the family after working 2 years
- Accommodation, uniform, transportation, and meals are provided