Housekeeping Coordinator/ Nhân Viên Điều Phối Bộ Phận Housekeeping (Order Taker)

SHERATON CAN THO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Kiều, Cần Thơ
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Access and use Housekeeping computer programs
• Promote the hotel products and services
• Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
• Know how to use computer and support the office work if possible.
• Prepare monthly reports as required. Render assistance to respective
• Ensure a high level of cleaning is maintained in your work area
• Seek opportunities to continually improve guest service, by reporting guest comments
• Carry out other tasks as directed by your supervisors
• Review and update the monthly Housekeeping Manning Guide.
• Ensure all reporting and servicing deadlines are met on a timely basis
• Take appropriate action to resolve guest complaints
• Ensure that all requests from “Personal Guest Service” is handled promptly and properly logged.
• Issues, receives, records and controls all Housekeeping pagers.
• Handle, record and follow up on loan items and extra supplies to guests. Conduct monthly inventories of on- loan items, pagers.
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
• Ensure guest needs and reasonable requests are met
• Assume other duties assigned by Executive Housekeeper.
• Assist with maintaining up- to date staff records
• Keep good communication with other departments.
• Assist with the preparation of staff duty rosters
• Record status of daily attendance for all Housekeeping associates.
• Deliver high quality service to guests
• Housekeeping sections, Linen/Uniform, Floors, Public Areas, Laundry in preparing their monthly reports and inventories.
• Co- ordinate work progress of Pest Control Personal, Machine & equipment repairs and Grounds and Garden from external company.
• Work closely with the Reception to ensure correct room status at all times.

Yêu cầu công việc

• Education: Graduate from college and computer basic skill.
• Profile of Competency: Good knowledge of Housekeeping office daily operation, Housekeeping fidelio system and computer basic knowledge.

Quyền lợi

To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
Work 5 days per week- 2 days off per week.
Join an annual picnic.
13th month salary
Get competitive salary & service charge.
Other benefits according to company policy: PVI Insurance, Mobile Device Allowance, Meal Allowance...
Have 12 annual leave days for a working year.
Receive training and training for career development.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-15 20:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Housekeeping Coordinator/ Nhân Viên Điều Phối Bộ Phận Housekeeping (Order Taker) - Mã tin đăng: 4479878. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHERATON CAN THO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây