FOUR POINTS BY SHERATON HA GIANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Giang, Hà Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Responsible for the daily shift operations of Housekeeping that includes Housekeeping Rooms, Housekeeping Public Areas (Hotel Front and Back- of- House) and Laundry Operations. Directs and works with employees to ensure property guestrooms, public space and employee areas are clean and well maintained. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Housekeeping Operations
• Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check- outs or discharges to prepare work assignments.
• Assists in the ordering of guestroom supplies, cleaning supplies and uniforms.
• Communicates areas that need attention to staff and follows up to ensure understanding.
• Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner.
• Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
• Supports and supervises an effective inspection program for all guestrooms and public space.
• Supervises daily Housekeeping shift operations and ensures compliance with all housekeeping policies, standards and procedures.
• Oversees all lost and found procedures.
• Inventories stock to ensure adequate supplies.
• Supervises the property general cleaning schedule.
• Understands and complies with loss prevention policies and procedures.
• Works effectively with the Engineering department on guestroom maintenance needs.
Managing Departmental Costs
• Understands the impact of department’s operations on the overall property financial goals and objectives and manages to achieve or exceed budgeted goals.
• Comprehends budgets, operating statements and payroll progress reports as needed to assist in the financial management of department.
• Participates in the management of the department’s controllable expenses to achieve or exceed budgeted goals.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Empowers employees to provide excellent customer service.
• Strives to improve service performance.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.

Yêu cầu công việc

Be able to relocate to Ha Giang City.
At least two years to three years- experience at the same position.

Quyền lợi

Phone allowance, meals allowance and others
Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
Marriott International Associate discount for Room and F&B
International work environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-28 19:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4604011. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FOUR POINTS BY SHERATON HA GIANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây