Six Senses Ninh Van Bay is committed to fostering sustainability and environmental stewardship in all aspects of our operations. As Housekeeping Supervisor, I will fully comprehend the vision of Six Senses to help people reconnect with themselves, others, and the world around them and our values of local sensitivity and global sensibility, crafted experiences, emotional hospitality, responsibility and caring and quirky and pioneering wellness.
Duties and Responsibilities
Handle and assist in department training and orientation of all new hosts and regular trainings to Housekeeping hosts to improve job performance, meet guidelines and standards of service and operation.
Demonstrate to Housekeeping hosts how to perform each task in job description according to hotel service standard.
Upkeep Six Senses guidelines and standards of service and operation. My performance benchmarks are maintained and exceeded.
Supervise and inspect the work of Housekeeping hosts ensuring high standard of order, hygiene, sanitation, cleanliness and aesthetic value throughout all service areas and assist when necessary.
Maintain regular and effective communication with other departments to ensure the smooth operation of housekeeping functions.
Ensure Housekeeping office and all storage facilities of housekeeping are kept in good condition and order.
Strictly adhere to LQA standards and guest comments
Monitor daily arrivals according to occupancy report in co- ordination with the Laundry and Housekeeping management.
Nhiệm vụ và trách nhiệm
Six Senses Ninh Vân Bay luôn cam kết phát triển bền vững trong kinh doanh và hạn chế tối đa các tác động tiêu cực đến môi trường. Trở thành Nhân viên Giám sát Buồng phòng, bạn sẽ được hòa mình vào tinh thần tái kết nối với chính mình, với người khác và với thế giới xung quanh. Các giá trị cốt lõi như tiên phong về sức khỏe; bản sắc địa phương và giá trị toàn cầu trải nghiệm độc đáo;lòng tận tâm hiếu khách; trách nhiệm và sự quan tâm; sự vui nhộn đều sẽ được Six Senses truyền tải đến bạn trong quá trình làm việc tại đây.
Đảm bảo văn phòng và tất cả các kho chứa đồ của bộp hận được giữ trong tình trạng tốt và ngăn nắp.
Giám sát lượng khách đến hàng ngày theo báo cáo công suất phòng phối hợp với bộ phận Quản lý Giặt ủi và Dọn phòng.
Tuân thủ nghiêm ngặt các tiêu chuẩn LQA và ý kiến khách hàng và gửi ý kiến phản hồi
Duy trì liên lạc thường xuyên và hiệu quả với các bộ phận khác để đảm bảo các chức năng buồng phòng hoạt động trơn tru.
Duy trì các hướng dẫn và tiêu chuẩn của tập đoàn về dịch vụ và vận hành. Điểm chuẩn hiệu suất của tôi được duy trì và vượt quá.
Xử lý và hỗ trợ đào tạo bộ phận và định hướng cũng như đào tạo thường xuyên cho các nhân viên của bộ phận để cải thiện hiệu suất công việc, đáp ứng các hướng dẫn và tiêu chuẩn về dịch vụ và vận hành.
Giám sát và kiểm tra công việc của nhân viên bộ phận, đảm bảo tiêu chuẩn cao về trật tự, vệ sinh, vệ sinh, sạch sẽ và giá trị thẩm mỹ trên tất cả các khu vực dịch vụ và hỗ trợ khi cần thiết.
Hướng dẫn cho nhân viên bộ phận cách thực hiện từng nhiệm vụ trong mô tả công việc theo tiêu chuẩn dịch vụ của khách sạn.