HR & ADM Manager

MASAN CONSUMER
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hậu Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
8 - 10 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Develop a system / mechanism to control the effectiveness of personnel and provide reports on HR metrics to ensure HR services are up to established standards.
- Manage the daily dynamic of administrative services to ensure that the administrative needs are used efficiently, reliably and economically. These administrative activities include: photocopy services, office management. Inventory, correspondence, clerical manager, cleaning & cafeteria service provider, telegraph phone system.
- Select & manage business relationships with suppliers (eg equipment supplier, cleaning service) to ensure services meet company requirements.
- Evaluate the company&039;s future labor needs & propose changes to the company&039;s HR strategy and adapt the current HR program to this need in the future.
- Lead, guide, evaluate & develop the HR and administration team to ensure the HR strategy and administrative operations are implemented effectively and within the allowed budget and to help the company comply complying with regulations, rules and standards of personnel.
- Coordination with department heads ensures that administrative activities are aligned with the company&039;s current & future business needs.
- Coordinate with department heads within the area in charge of developing and implementing HR strategies to suit business needs, but ensuring compliance and compliance with the company&039;s overall HR strategy. ty.
- Plan, prioritize and manage equipment and system maintenance and upgrades to minimize service interruptions and use the system effectively. Research, evaluate and recommend administrative services & purchase equipment to minimize costs to meet the company&039;s business requirements.

Yêu cầu công việc

- Prioritize for Candidates who Located at Western: Can Tho, Hau Giang, Kien Giang, Vinh Long,
- At least 10 year in HR - Admin Field, Worked in Production Company at least 5 years (site >1000 employees).
- Dynamic, Strong in Comminication
- Graduated University or uper with major: Economic, Business Administration, Human Resources, ...

Quyền lợi

Chăm sóc sức khỏe
Chế độ bảo hiểm
Tăng lương
Chế độ thưởng
Du Lịch
Đào tạo

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-03-18 09:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR & ADM Manager - Mã tin đăng: 1740810. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: 12 Floor, Kumho Asiana Plaza, 39 Le Duan street, Dist 1, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính / Thư ký , Nhân sự , Quản lý điều hành
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
8 - 10 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây