HR & Admin ( 15 - 20M Gross)

CÔNG TY CỔ PHẦN CENTRAL CITY DEVELOPMENT THÁI BÌNH
Mức lương
15 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Thái Bình; Nam Định
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

HR Tasks:
• Calculate monthly payroll and process salary payments on time.
• Update and communicate at the organization level the documents formalizing the approved organizational structure: organizational charts, Internal Regulations...
• Manages and updates the personnel database, in electronic and/or physical format: job changes, salary levels, rewards, sanctions, termination of labor contracts, etc.
• Assist in the recruitment process, including job posting, screening resumes, scheduling interviews, and conducting orientations
• Handle social insurance procedures with the social insurance agency monthly in accordance with regulations as well as in a timely and correct manner.
• Complete documents and papers to serve the work of labor inspection, social insurance, and designation by state agencies.
• Manage timekeeping records, track employee attendance, leave balances, and ensure accurate timesheet management.
Admin tasks:
• Coordinate with BD team to prepare the paper works for periodically BOD and GMS meeting.
• Manages the company’s internal document flow and correspondence.
• Support GA supervisors in working with subcontractors for services such as security, cleaner, and other office suppliers
• Handling visa/work permit/ residence card procedures, ensuring compliance with legal requirements for foreign employees
• Purchase office supplies, tools, equipment, machinery, and supplies for business, services, and janitorial departments.
• Other tasks as required by GD and BOM.
• Interpret, translate documents and materials and taking meeting minutes when the Company has meetings, events...

Yêu cầu công việc

• Prior experience working in a newly established company or fast- paced environment is a strong advantage.
• High sense of responsibility and ability to handle multiple tasks simultaneously.
• University degree in Law, Business Administration, Human Resource, Foreign language...
• Understanding of internal document flows, facility management, and service contracts.
• Advanced MS Excel skills and MS Office skills
• Able to work independently with minimal supervision.
• Fluent in English communication skills (both written and verbal)

Quyền lợi

• Competitive salary depending on experience (15.000.000- 20.000.000 gross)
• Bonus: 13th month salary + Performance bonus
• Good working environment
• Insurance: Social insurances + medical insurances based on full salary
• Team building, company trip and monthly internal events;
• 12 days annual leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-12 15:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
01/09/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Thái Bình; Nam Định
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR & Admin ( 15 - 20M Gross) - Mã tin đăng: 5211784. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN CENTRAL CITY DEVELOPMENT THÁI BÌNH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây