HR Admin Assistant

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ TRỰC TUYẾN ONEPAY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Administration (50%)

Office Reception (30%)
- Dispatch/Receive/Follow- up courier documents/ Packages
- Office reception (Phone handling, message…)
- Welcome Guests: incoming visitors, Internal meeting.
- Ensure all work activities are following operational, and standards.
Office Operation (10%)
- Office decoration/special setup on special occasions (Mid- Autumn, Christmas & Tet Holiday)
- Organize weekly Happy Hour snacks/teabreak
Others (10%)
- Support purchasing of sales/marketing kit (File attachment, brochure, letterhead, envelopes, name card)
- Support preparing gifts for customers/partners.

HR (50%)
Support Recruitment (20%)
- Posting jobs description to some recruitment websites and social network channel (Facebook, Linkedin, etc.)
- Coordinate with BOD & Leaders to arrange interview schedule.

- Input employees data into HRIS
Support Training: (10%)
Support training programs preparation. (Set up location, arrange time, etc.)
Others: (20%)
- Support in implementing employee benefits (Health check, health insurance, uniforms, etc.)
- Take care the company’s Linkedin and facebook account to improve the employer branding.

- Coordinate with other admin to implement company&039;s Activities (Charities, Social activities…)

Yêu cầu công việc

- Female, University degree with minimum 1 year experience.
- Honest, reliable, agile, proactive and have a high sense of responsibility, withstand work pressure.
- Initiative, Responsible, Self-motivated team player with good interpersonal skills
- Good command of written and spoken English.
- Good planning and organization skills, able to analyze, raise decision and solve problems.

Quyền lợi

- Competitive salary.
- Annual salary review & bonus twice a year.
- Domestic & overseas technology workshops & conferences.
- Others:
+ Comprehensive insurance.
+ Annual teambuilding trips.
+ Events for employees & their kids.
+ Full Insurance as Labor law.
+ Subvention for lunch, business trip ...

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-05-31 18:20:07

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR Admin Assistant - Mã tin đăng: 3549405. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 5, tháp BIDV, 194 Trần Quang Khải, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây