HR & Admin Division Leader

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Human Resources management:
- Check and ensure recruitment of store run smoothly.
- Complete report timely.
Cost and equipment management:
- Timely grasp the situation of machinery damage to quickly handle and track the progress and repair history of each machine.
- Find the cause if there is a cost related problem.
- Find solutions to use reasonable costs.
- Prepare stationary & support monthly stock take and bio- yearly stock take as the company rules.
- Keep track ​of licenses and certificates so they don&039;t expire.
- Controlling the use of expenses, comparing with the same period and the previous month.
- Ensure safe facilities for customers and employee.
Accounting management:
- Complete report timely.
- Control the collection of COD, deposit, excess money of cashiers, do not let the situation of loss happen.
- Make sure the store&039;s accounting department complies with the regulations on cash, vouchers, sold tape management.
Manpower management:
- Build and promote team work spirit.
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff’s performance.
- Plan manpower schedule.Ensure sufficient manpower during of operation and get work performance.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Recheck ensure a reasonable arrangement of shifts for opening, closing store, balancing.
Other tasks:
- Opening & closing Store.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.
- Be on duty and act as Store Manager when as Store Manager not present at work .

Yêu cầu công việc

- Be able to work at shift & on Public holidays
- Leadership
- Abilities to use Computer, Office programs and Database
- Good command of English
- At least 03 years related experience in related to merchandise manegement and 01 year experience in managing a team
- Detail oriented and be able to handle multi- tasks
- Able to work under high presure
- University degree

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-24 01:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR & Admin Division Leader - Mã tin đăng: 4590233. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây