HR & Administrative Officer (Nhân viên Hành Chính Nhân Sự)

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MIRAE ASSET PRÉVOIR
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Role purpose:
The HR & Administrative Officer is responsible for being a HR admin; providing secretarial, clerical and administrative support in order to ensure that services are provided in an effective and efficient manner at branch office.
Key Accountabilities:
HR Admin:

Be responsible for the whole On- boarding process for new hire at HN branch
Propose initiatives and engage in all activities of the Company and HR&ADM as well
Support the payroll administration, reward and benefit programs
Search and recruit suitable candidates according to the Company&039;s needs
Support establishing organizational culture, set out internal regulations
To be the first HR contact at branch to deal with issues related to the Company&039;s policies and HR

Administration:

Manage agendas/travel arrangements/appointments/meetings/conferences etc
Track stocks of office supplies, control consumption and place orders when necessary
Perform receptionist function, manage phone calls and correspondence
Create and update records and databases with personnel, financial and other data
Support budgeting and bookkeeping procedures
Support to maintain the filing system to ensure the sufficiency, accuracy and accessibility
Coordinate the maintenance of office equipment;
Perform other related duties as required.
Submit timely reports and prepare proposals as assigned;
Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to Company policies
Manage the taxi cards delivery and monitor the usage to ensure policy compliance;
Manage log- book procedure including numbering and stamping all documents

Yêu cầu công việc

Experience: Minimum 2 year working in HR and/ or Administration; knowledge of clerical and administrative procedures and systems such as filing and record keeping; knowledge of operation of standard office equipment
Education: At least College graduate, prefer Secretarial certificate
Skills
Communication skills- written and verbal
Customer service orientation
Attention to detail and accuracy
MS Office
Fluent English & Vietnamese

Quyền lợi

Team spirit development activities/ events
Healthcare Plan: for Staff and Dependants
Annual Leave: 18 days
Annual health check- up
Financial support program
Bonus: 13th salary + KPI Bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-30 14:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR & Administrative Officer (Nhân viên Hành Chính Nhân Sự) - Mã tin đăng: 4847343. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MIRAE ASSET PRÉVOIR

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên/ Có Kinh Nghiệm
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây