HR Coordinator

THE GRAND HO TRAM STRIP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Position Summary

This role is responsible for providing administrative and clerical support for the Director of HR and the department. Respond to inquiries and problems in an efficient, courteous and professional manner to achieve the highest guest satisfaction while complying with all The Grand Ho Tram Strip policies.
Responsibilities

Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
Organizes and maintains file system, and files correspondence and other records.
Assistant the labor safety meetings and incident investigation
Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
Assistant all activities of the Labor Safety Department
Complete other tasks as assigned by Supervisor
Must be able to meet the attendance guidelines of the position and adhere to departmental and company policies.
Work harmoniously and professionally with co- workers and supervisors.
Maintain a comprehensive calendar file to insure required reports are properly prepared and submitted on a timely basis.
Responsible for functions within the department, including making discretionary decisions and interfacing with all appropriate departments on the property.
Maintain confidentiality of sensitive materials.

General HR admin:

Carry out HR administrative tasks: Cenium, raising Purchase Requests
Assistant to Director of HR in Cash advance, related booking task, payment process
Order all HR office supplies.

Yêu cầu công việc

  • Minimum at least of 2 years of administrative assistant experience required.
  • Minimum of college education completed is required.
  • Must present a well-groomed appearance.
  • Ability to communicate fluently in the Vietnamese language and English of the workplace both verbally and nonverbally.
  • Strong communication skills, both oral and written. Must be able to prepare effective written reports.
  • Have qualified organizational skills to manage several tasks at once.
  • Ability to interpret a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
  • Excellent decision-making, problem-solving and follow up skills.
  • Ability to respond to and handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
  • Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.
  • Proficient in MS Word, Excel, PowerPoint.

Quyền lợi

  • Annual Health Check
  • Insurance 24/7
  • High Incentive
  • Service Charges
  • Duty Meals
  • Freer shuttle bus

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-05-29 18:20:17

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR Coordinator - Mã tin đăng: 3542927. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: The Grand Ho Tram Strip | Hai Ha Building, District 1, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/07/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây