Human Resources Administrator

ADSTART MEDIA PTE. LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We are looking for a Human Resources Administrator responsible for daily operations of our office and ensure everything runs smoothly. You will play a key role in representing the Human Resources & Administration Team and be the contact person for most of the enquiries from team members. In order to fit this role, we expect someone with good problem solving skills, time management skills, project management skills and also people- focused.
YOUR MAIN DUTIES:
Human Resources Administration:

Maintain and update both physical and digital personnel records, including employment contracts and PTO requests.
Oversee all aspects of Human Resources administration including policy interpretation, onboarding, and offboarding processes.
Collect and manage payroll data such as bank account details and working days.
Administer the internal HRIS tool (People Force) and ensure it is up- to- date with new hire information.
Coordinate with the Finance team to ensure timely delivery of monthly payroll.

Policy and Procedures:

Create and distribute guidelines and FAQ documents to communicate company policies effectively.
Track performance against objectives to support and reward a high- performance culture.

Employee Engagement:

Act as a point of contact for employee queries and concerns.
Foster a positive and collaborative work environment through various employee engagement initiatives.
Suggest, plan, and organize corporate events such as team- building activities and company trips.

General Administration:

Manage end- to- end administrative Human Resources processes including onboarding, monthly petty cash, business expenses, and absence management.
Provide comprehensive support for all HR- related administrative functions to ensure seamless operations.
Ensure compliance with local labor laws in Vietnam

Office Management:

Support the management team with daily administrative tasks as needed.
Handle day- to- day office management tasks, ensuring a smooth and efficient office environment.

YOUR ATTRIBUTES

English fluency is a must
Familiarity with Human Resources Information Systems (HRIS)
3+ years of experience working in a Human Resources function
Knowledge of labor legislation is a must
Self­ driven and proactive spirit with a track record of initiative taking and effective project management
An effective communicator and natural relationship builder who can collaborate with and influence a variety of work styles and personalities

WHAT WE OFFER:

Paid annual leave and sick leave
An inclusive environment of friends who happen to work together
Fun team building activities including annual company trip, parties and other benefits
An environment with high energy, flat hierarchy, positive attitude, and growth you would expect from a startup coupled with all of the security and benefits of an established company
Competitive salary and flexible work life balance

And much more

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-24 10:50:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/08/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Quận 2, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Human Resources Administrator - Mã tin đăng: 5177090. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ADSTART MEDIA PTE. LTD

Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: Quận 2, TP. Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Human resources administrator tại tỉnh/thành