IELTS Customer Service Officer

CHI NHÁNH CÔNG TY TNHH GIÁO DỤC IDP (VIỆT NAM)
Mức lương
13 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Handle other test- related requests from test takers when needed.
Cross- sell relevant IDP services where appropriate.
Answer first level enquiries received in person, by mail, email or telephone on relevant aspects of IDP IELTS in a friendly and professional manner.
Process other relevant administrative procedures (payment confirmation, test fee refund, additional results, etc.).
Maintain filing system of IELTS materials and ensure tight security is upheld at each touchpoint.
Support other back- office tasks when needed
Process all and handle relevant first level feedback and comments in a timely and professional manner.
Assistance in other matters pertaining to IELTS and other examinations administration.
Make sure that information brochures/ leaflets are available on all information at all the time for customers.
Instruct and register IELTS test takers from different sources.

Yêu cầu công việc

Integrity – being honest, confidential and ethical.
Dependability – being reliable, responsible, multi- task, and handle tasks under high pressure.
Minimum 2 years of experience working in a customer service/sales environment, preferably in the services industry.
Concern for Others – teamwork, being sensitive to other’s feelings, understanding and helpful on the job.
Cooperation – being pleasant with others on the job and displaying a good- natured, cooperative attitude.
Good communication skills (in both Vietnamese and English)
Attention to detail – being careful about detail and thorough in completing tasks.

Quyền lợi

Annual bonus
Attractive salary
Premium private healthcare insurance
15 days annual leave, 10 days sick leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-14 06:35:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IELTS Customer Service Officer - Mã tin đăng: 4807970. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 63 Ngô Thời Nhiệm, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây