Instant Service Supervisor

INTERCONTINENTAL HANOI WESTLAKE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tây Hồ, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• To promote a helpful and professional image to all guests and to give full co- operation to any customers requiring assistance with prompt, caring and helpful attitude.
• To maintain the professional confidentiality and never disclose company secrets.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• To ensure that the internal telephone extension lists are updated as and when necessary
• To report to work within the requested time prior to commencement of duty, well groomed and to the uniform standard.
• To maintain a professional relationship with the local telephone company to ensure efficient provision of telephone services.
• To ensure that the Instant Serive team answers all the telephone calls in an efficient and professional manner according to department procedures.
• To assist the Front Office Manager in maintaining regular and effective communication both to the Reception team and the relevant other department in the absence of the Front Office Manager.
• To ensure that all the wake up calls are handles on time , in an efficient, professional and friendly manner
• To ensure that all staff area aware of daily conferences talking place , their location, and message handling requirement
• To assist the Front Office Manager in training and coaching to ensure consistent delivery of product and service standards.
• To ensure that all equipment is in working order at all times, and to follow up faults with the relevant parties.
• To ensure that all Instant Service Agent are fully conversant with the hotel emergency procedures
• To ensure that message handling is carries out according to departmental procedures.
• To ensure that all staff are aware of all promotions and special events going on within the hotel
• To review and update guest telephone directories as and when necessary
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
• To prepare the weekly roster and time sheets for the Front Office Manager’s approval

Yêu cầu công việc

Required Skills –
• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Problem solving and organizational abilities
Qualifications –
• Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Experience –
• 1 years experience in front office / guest services / call centre or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi

Attractive & Competitive
As HR&039;s guidance

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-07 14:25:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/07/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Tây Hồ, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Instant Service Supervisor - Mã tin đăng: 5154657. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INTERCONTINENTAL HANOI WESTLAKE

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Số 5, Phố Từ Hoa, Phường Quảng An, Quận Tây Hồ, Thành phố Hà Nội

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job