IT Applications and Operation Support Lead

MAGNA MANAGEMENT ASIA (MMA)
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Singapore
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Summary:

Responsible for Map Active Singapore’s (MAS) application and technical development, and IT project delivery.
This involves maintaining and implementing current and new application and infrastructure technologies, and ensuring Head Office Service Level Agreement standards (SLA) are met, across both the office and the storefront requirements.

Roles and Responsibilities:
IT Application:

Conduct application training
Monitor store sales and payment data and ensure smooth running of applications and data generation
Responsible for in-house IT applications’ projects and maintenance
Monitor, analyze and resolve application related issues including but not limited to ETP, SAP, EDC, O2O ecommerce, inventory management, purchasing and sales order management

IT Projects & Oversight:

Initiate IT improvement projects for retail stores and office
Stay abreast of advances in technology, set clear team and individual goals.
Responsible for IT project deliveries from development to successful closure. This includes developing project scopes and objectives, stakeholder engagement, ensuring technical feasibility, and managing budgetary and timeline considerations.
Provide consultancy, advisory, and training internally for IT-related matters
Oversee IT rollout and maintenance processes, including incident management, service request fulfilments and report delivery
Oversee the IT team and lead the team to plan and review team performance and targets
Create and maintain clear and comprehensive project documentation
Develop plan to monitor and track progress and systems, using appropriate tools and techniques and providing timely update to stakeholders

Financial and Non-Financial Measures:

Manage IT infrastructure purchases and allowances
Achieve support SLA KPIs under MAA IT scope
Ensure all IT projects and services are delivered in a timely manner including resolution of IT tickets, generation and completeness of transaction data
Recommend, plan and deliver required IT solutions
Responsible for IT applications set up in Singapore

Yêu cầu công việc

Experience in SAP, ETP, Stores and Retail Applications Support, Troubleshooting, and Ms SQL Database.
Highly self-driven, resourceful and organized
Bachelor’s degree, majoring in IT or computer’s science; Master’s degree is a plus
Excellent communication and interpersonal skills
5+ years’ experience in related field
Cooperative and able to work well in a team

Quyền lợi

  • Chế độ bảo hiểm

  • Du Lịch

  • Chế độ thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-29 08:22:03

    Xem thêm
    Người tìm việc lưu ý:
    Bạn đang xem tin IT Applications and Operation Support Lead - Mã tin đăng: 2733707. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

    Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

    MAGNA MANAGEMENT ASIA (MMA)

    Quy mô: Cập nhật
    Trụ sở: Cập nhật

    Thông tin chung

    Ngành nghề
    Bảo trì / Sửa chữa, CNTT - Phần mềm, CNTT - Phần cứng / Mạng
    Cấp bậc
    Trưởng Nhóm / Giám Sát
    Kinh nghiệm yêu cầu
    Đang cập nhật
    Trình độ yêu cầu
    Đang cập nhật
    Số lượng cần tuyển
    Đang Cập Nhật
    Hình thức làm việc
    Đang cập nhật
    Giới tính
    Đang cập nhật
    Hạn nộp hồ sơ
    27/06/2022
    Mẫu CV đẹp

    Việc làm đề xuất liên quan

    Việc làm đã xem gần đây