IT Helpdesk Engineer

FUSHAN TECHNOLOGY VIET NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bắc Ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Key Responsibilities
We are looking for a competent Help desk technician to provide fast and useful technical assistance on computer systems. You will answer queries on basic technical issues and offer advice to solve them.
An excellent Help desk technician must have good technical knowledge and be able to communicate effectively to understand the problem and explain its solution. They must also be customer- oriented and patient to deal with difficult customers.
As a new employee in Fushan Technology Vietnam many will experience a steep learning curve, that is why it is important that you desire to learn something new and seek new knowledge.
Pass on any feedback or suggestions by end user to the appropriate internal team.
Follow- up and update end user status and information.
Serve as the first point of contact for customers seeking technical assistance over the phone or email.
Direct unresolved issues to the next level of support personnel.
Identify and suggest possible improvements on procedures.
Record events and problems and their resolution in ticketing tool.
Determine the best solution based on the issue and details provided by end user.
Provide accurate information on IT products or services.
Perform remote troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent question.
Walk the end user through the problem- solving process.

Yêu cầu công việc

Educational background: Bachelor’s degree in Computer Science or other engineering discipline
Experiences:
- Ability to diagnose and resolve basic technical issues.
- Can work on shift (day shift/night shift)
- Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products.
- Proven experience as a help desk technician or other customer support role.
- Tech savvy with working knowledge of office automation products, databases and remote control.
Skill
- Excellent communication skills
- Good in English is a plus
Benefits:
- 5 working days/ week (From Mon ~ Fri);
- Premium Healthcare Program for employees & their families.
- Laptop & Bus from Hanoi, Bac Ninh, Bac Giang
- Attractive salary; annual KPI bonus & 13- month salary
- 13 annual leave & 4 paid sick leave days/ year

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-16 19:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk Engineer - Mã tin đăng: 4942378. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FUSHAN TECHNOLOGY VIET NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây