IT Helpdesk Engineer

CÔNG TY TNHH TÀI NĂNG
Mức lương
11 - 14 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh; Ninh Kiều, Cần Thơ
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

 Provide training to clients in the use of system and applications as related to their job.
corporation’s Services and by the customer.
The Technical Support Engineer ensures a positive customer experience by providing
 Develops and delivers post incident reports on all critical support incidents, adheres to
 Configuration of client&039;s equipment to connect to the Internet via modem/DSL
 Obtain general understanding of OS and application operations related to company
 Will be assigned to other areas of Thakral One’s customer when needed.
critical decisions that impact customer operations.
 Must maintain and provide quality of service to customers premise at all times.
 Assist Service Manager in generating technical proposal and implementations as needed.
 Support other IT personnel in Thakral One as needed.
revenue goals.
versight and management for Thakral One customer’s technical issues.
customer support plans and relationships, uses complex analytical skills to recognize
 Other duties may be assigned as required.
 The role acts as a single point of contact for customer escalations and makes sensitive,
resolution per the performance measurement and criteria established in the
communications issues raised by end user.
 Identify and correct or advise, on operational issues in client computer systems. Promptly answer support related email, phone calls and other electronic
Router/other /network applications as needed.
trends and improve performance in order to assist account teams ability to recognize
ffered services.
 Have to work on behalf of the customer to ensure end to end delivery on incident

Yêu cầu công việc

 At least 02- year experience as IT support or IT helpdesk
 Able to communicate in English at basic or intermediate level
certifications: MSCA or CCNA
 Be certified or holding the “certificate of completion” for one of the following

Quyền lợi

13th month salary and periodic salary increase.
Participating in social insurance and health insurance according to Vietnam Labor Code
Salary: $450- 550
The Union, travel, party and enjoy holidays, Tet, joys, birthdays...

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-11 06:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk Engineer - Mã tin đăng: 4349839. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 240 Nguyễn Thị Minh Khai P 6, Q 3 TP. Hồ Chí Minh,VN 0

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây