IT Helpdesk Engineer

CÔNG TY TNHH THAKRAL ONE
Mức lương
20 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh; Biên Hòa, Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Main purpose: Provides technical support assistance both Oncall /Dispatch and onsite to Thakral One’s existing and future customer by performing the following duties.

Working place:

- HCMC: The World Center, 46- 48- 50 Phạm Hồng Thái St., District 1, TP.HCM

- Đà Nẵng: Floor 6, 130- 132 Bạch Đằng St., Hải Châu District, Đà Nẵng City

- Đồng Nai:Floor 9, Central Park Hotel, 128/16 Nguyễn Ái Quốc St., Tân Tiến Ward, Biên Hòa City, ĐN

- Cần Thơ: Floor 6, STS Building, 11B Đại Lộ Hòa Bình, Tân An Ward, Ninh Kiều District, Cần Thơ

Essential Duties and Responsibilities:

- The Technical Support Engineer ensures a positive customer experience by providing oversight and management for Thakral One customer’s technical issues.

- Have to work on behalf of the customer to ensure end to end delivery on incident resolution per the performance measurement and criteria established in the corporation’s Services and by the customer.

- The role acts as a single point of contact for customer escalations and makes sensitive, critical decisions that impact customer operations.

- Develops and delivers post incident reports on all critical support incidents, adheres to customer support plans and relationships, uses complex analytical skills to recognize trends and improve performance in order to assist account teams ability to recognize revenue goals.

- Configuration of client&039;s equipment to connect to the Internet via modem/DSL Router/other /network applications as needed.

- Provide training to clients in the use of system and applications as related to their job.

- Obtain general understanding of OS and application operations related to company offered services.

- Identify and correct or advise, on operational issues in client computer systems.

- Promptly answer support related email, phone calls and other electronic communications issues raised by end user.

- Will be assigned to other areas of Thakral One’s customer when needed.

- Must maintain and provide quality of service to customers premise at all times.

- Assist Service Manager in generating technical proposal and implementations as needed.

- Support other IT personnel in Thakral One as needed.

- Other duties may be assigned as required.

Yêu cầu công việc

- Be certified or holding the “certificate of completion” for one of the following certifications: MSCA or CCNA

- At least 02- year experience as IT support or IT helpdesk

- Able to communicate in English at basic or intermediate level

Quyền lợi

·Participating in social insurance and health insurance according to Vietnam Labor Code
·13th month salary and periodic salary increase.
·The Union, travel, party and enjoy holidays, Tet, joys, birthdays...
·Salary: $450- 550 Gross

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-10 00:25:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk Engineer - Mã tin đăng: 4345200. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THAKRAL ONE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Trình độ yêu cầu
Cao Đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây