IT Helpdesk Staff

LG ELECTRONICS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are currently seeking a dedicated and skilled IT Helpdesk Staff to join our team. As an IT Helpdesk Staff member, you will play a crucial role in providing day- to- day IT support to our staff, ensuring the smooth operation of our company&039;s IT services and facilities.
Responsibilities:
• Provide end- user support for cloud and local computer- related issues.
• Perform other tasks as assigned by leaders.
• Install and configure computer hardware, operating systems, and applications.
• Implement upgrades, extensions, and renewals of IT facilities.
• Perform proactive and routine checks to ensure the optimal functioning of computer- related facilities and services.
• Troubleshoot computer- related problems and provide timely resolutions.
• Follow and implement information security policies.
• Manage IT assets, including devices and software.
• Monitor and maintain security systems, such as CCTV and access control.

Yêu cầu công việc

Requirements:
• Bachelor&039;s degree in Information Technology, Computer Network, or a related field.
• Relevant certifications such as MCSA, CCNA, or equivalent are advantageous.
• Minimum of 2 year of working experience in the following IT fields:
- Installing and troubleshooting Windows and Microsoft Office.
- Setting up and troubleshooting networks (LAN/WAN, Wireless, etc.).
- Supporting end- users in local and cloud PC environments.
- Experience with ERP environments at a basic level.
- Maintaining records/logs of repairs, fixes, and maintenance schedules.
- Knowledge of information security and data privacy principles.
- Repairing and setting up PCs/laptops.
• Strong adaptability and a hardworking attitude.
• Good communication skills.
• Honest and trustworthy, with high integrity.
• Good English
Availability to work on weekends and holidays (during the installation/repair phase of the internet system)
We provide competitive compensation and benefits packages, along with opportunities for professional growth and development. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your resume detailing your relevant experience.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-01 13:40:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk Staff - Mã tin đăng: 3899190. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 35th floor, Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6, Pham Hung str., Cau Giay Dist., Hanoi

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây