It Helpdesk Support (Hanoi)

CÔNG TY TNHH HCL TECHNOLOGIES VIỆT NAM
Mức lương
11 - 18 triệu
Địa điểm làm việc
Bắc Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Duties and Responsibilities:
- Handle tech refresh for computer assets
- Update new contents into Grab WIki (Confluence) for proper documentation.
- Provide timely and progressive update to users on incident/request.
- Collaborate with IT Systems, IT Network and other teams to perform testing and support the roll out of new project implementation or deployment.
- Maintain and update asset inventory listing.
- Involve in office build projects that include office expansion and relocation tasks.
- Diagnose and repair any IT related faults that includes IT incidents with close follow up until ticket closure within SLA.
- Provide application support and technical assistance to users on all BAU matters including but not limited to software/app installation, configuration and troubleshooting.
- Create user accounts for new joiners, conduct IT onboarding, termination for leavers, support on password reset and unlocking of user accounts.
- Maintain and monitor internet connectivity on performance related issues
- Liaise with vendors related to IT assets.

Yêu cầu công việc

Familiar with Mac OS and Windows support that includes installation, configuration and troubleshooting of OS related issues.
Experience on hardware and peripherals troubleshooting.
Knowledge on networking that includes connectivity and latency check.
Apple hardware break fix skillset
Experience in handling Jump cloud, Gsuites, Workato, remedy force & zoom.
Familiar with cloud technologies AWS & Azure
BENEFIT
Hybrid working environment
Working in a fast paced, flexible, and multinational working environment. Chance to travel onsite (in 60 countries).
Insurance plan based on full salary + 13th salary + Performance Bonus.
Internal Training (Technical & Functional). Scope of English Training.
Attractive salary package
Personal medical benefit (24/7 Bao Viet Insurance package) and family medical benefit (based on level of experience).
Working time: 8:30 am- 6:00 pm from Mondays to Fridays. NO WORKING on Saturdays and Sundays.
HCL Technologies has been named by Forbes as being ranked number 30 of The World&039;s Best Employers for 2020, honoring HCL among the top global employers in the world.
Meal allowance 730,000 VND/month
18 leaves per year (including 12 annual leaves, 6 personal leaves and not including public holidays).
100% full salary in probation period.
***Note: We highly appreciate your interest in this position of HCL Vietnam. After reviewing all applications, only qualified candidates will be contacted for the next steps within 15 days from date of submission.

Quyền lợi

Hybrid and flexible working environment
Insurance plan based on full salary + 13th salary + Performance Bonus.

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-02 06:00:33

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin It Helpdesk Support (Hanoi) - Mã tin đăng: 3900509. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH HCL TECHNOLOGIES VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây