IT officer (Helpdesk)

WIPRO CONSUMER CARE VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

· Administer Windows Operating System such as Windows Server 2012/2016/2019/2022, and Windows 7/8/10/11.
· Control receipt/issue stocks for ink of dot matrix printers and laser printers.
· Develop and maintain Windows/Web applications.
· Maintain technical expertise in network, email, security and IP telephony infrastructure such as ADSL routers, switching hubs, IP PBX, firewalls, VPN, etc.
· Provide technical support and guidance to users.
· Troubleshoot networks, systems, and applications to identify and correct malfunctions and other operational difficulties.
· Install, configure, and maintain desktop PCs, laptops, file servers, network cabling, software (commercial and in- house applications) and peripheral equipment such as printers, fax machines, photocopiers, etc.
· Contact and cooperate with local vendor and head office IT to plan, implement support computer hardware and software.
· Perform backups and update inventory list of computer hardware and software compliance with firm’s policies and procedures.
Other duties are assigned by IS Manager.

Yêu cầu công việc

· Be able to communicate effectively with all levels.
· Have experience with SAP ECC6.0 is preferable.
· Bachelor’s degree in Computer Engineering, Computer Science, Telecommunications Engineering or related field.
· Have knowledge in .NET framework for Windows/Web applications.
· Experience in IP telephony, Windows Server 2012/2016/2019/2022, Active Directory, MS SQL, Microsoft Office Suite, Microsoft Outlook, MS Exchange, and Antivirus software.
· Having knowledge in ABAP programming language is preferable.
· Ability English communication (both speaking and writing).
· Ability to work independently & under pressure.
· Have SAP Basis Certificate is one advantage.
· Proactive attitude and good team work spirit.
· Demonstrate a strong work ethic.
· Minimum 3 – 5 years of work experience in IT support field focused on hardware and infrastructure.
· Microsoft or Cisco certification will be an advantage.
· Excellent knowledge of computer software, hardware, network and security infrastructure.
· Excellent problem- solving skills and self- motivation skills.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-31 00:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT officer (Helpdesk) - Mã tin đăng: 4609558. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

WIPRO CONSUMER CARE VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây