IT Service Desk L2 (HCM)

CÔNG TY TNHH MTV VIỄN THÔNG QUỐC TẾ FPT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Prepare regular reports or as requested by management.
Operate the system for monitoring and alerting of incidents, proactively check, and notify customers of any issues.
Monitor the Key Performance Indicators (KPIs) of various units.
Analyze and categorize information to forward requests to relevant departments while monitoring the progress of their execution.
Receive support requests, incident reports, and inquiries related to technical issues regarding services provided by the company (including Server, Office 365, LeaseLine, VoIP, FTTH, Camera, and Wi- Fi) via email and phone.
Perform other IT- related tasks as required by management.

Yêu cầu công việc

English proficiency: IELTS 5.0 or higher, fluent communication in English, or HSK 3 or higher in Chinese is an advantage.
Bachelor&039;s degree in Information Technology or Telecommunications.
Ability to analyze and identify changes and propose system improvements to serve work requirements.
Certifications in System: MCSA/MCSE, or Network/VoIP: CCNA/CCNP.
Basic skills in service management, knowledge of networks, computers, and Microsoft Windows operating systems.
Good communication and problem- solving skills, hardworking, eager to learn, and able to handle work pressure.
Prioritize experience in support and understanding of services such as LeaseLine, FTTH, VoIP, Server, Mail, M365, Google Platform, and Cloud Platform.

Quyền lợi

Competitive income based on competence and experience, including base salary and job- related allowances.
Social insurance, according to labor law, FPT Care Insurance is 100% free for FPT employees.
50% discount on FPT internet and television services.
Participation in advanced professional and vocational training courses.
Attractive annual income package including the 13th- month salary and other bonuses according to company regulations.
Annual travel and vacation.
Regular health check- ups.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-15 15:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
14/09/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
IT phần cứng/mạng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Service Desk L2 (HCM) - Mã tin đăng: 5217765. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MTV VIỄN THÔNG QUỐC TẾ FPT

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tòa nhà TNR, 54A Nguyễn Chí Thanh, Đống Đa, Hà Nội

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Service desk tại tỉnh/thành