IT Service Desk Specialist

TẬP ĐOÀN SUN GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 8 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW
- Act as a single point of contact for phone calls and emails from staff regarding IT issues and queries
- The IT Service Desk will provide first technical support to internal staff. The successful candidate will require an aptitude for working with applications/systems to undertake analysis, diagnosis and resolution of staff problems, which may range from straightforward to more complicated technical issues. There is also a range of administration duties within this role. Coverage includes offices in Ha noi, Hoa Binh, Ha Nam, Thanh Hoa as well as remote users at other offices or home workers
POSITION RESPONSIBILITIES
- Resolve technical problems with network connectivity
- Managing video conference service, trouble shooting issue, support connections between conference rooms,perform onsite support Video conference for workshop or important events.
- Consult or offer suggestion to user of effectively using computer/laptop.
- Respond to queries either in person or over the phone.
- Follow up with customers to ensure issue has been resolved.
- Install, modify, and repair computer hardware and software.
- Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to IT systems, software, and hardware. Ensure logging all technical support on ITSM portal
- Consultant, setup application & tool as business requirement.
- Support voice IP phone system and time attendance system
- Setup, support connectivity and quality relate to online meeting ( webex, MS team, Zoom...)
- Write training manuals or documents guide
- Doing daily operation task to figure out any issue in advance to ensure good IT service delivery
- Install computer and peripherals for users.

Yêu cầu công việc

POSITION REQUIREMENTS
Education/ Professional knowledge:
- Graduated from University/College in field of Information technology or Electronic and telecommunication.
Skill, Experience:
- Good knowlegement in PC, TCP/IP network connectivities, printer, IP phone system.
- MCP/MCSA certification would be desirable.
- An ITIL qualification is preferable but not essential.
- At least 3 years experience in position of IT service desk or equivalent
- Good experience with Windows domain.
Other requirements:
- Responsibilities, actively, good team work, honest, enthusiastic, good in time management
- Good English communication is strong point
- Service oriented mindset.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-28 09:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Service Desk Specialist - Mã tin đăng: 4601676. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Head Office: Tòa nhà SUN CITY 13 HAI BÀ TRƯNG, Hà Nôi - Tầng 11, Ban HCNS VP ĐN: Tầng 9 Tòa nhà ACB, 218 Bạch Đằng, PPhước Ninh, Hải Châu, Đà Nẵng VP HCM: Tầng 19, Vincom Tower, 72 Lê Thánh Tôn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần cứng/mạng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 8 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây