IT Service Desk Technician

HOIANA RESORT & GOLF
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Duy Xuyên, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Troubleshooting, diagnosing and resolving 1st level incidents
Installing and supporting Windows Desktops in a workgroup or Active Directory domain
Following network security procedures for the purpose of Adds, removes, and changes for network users
Identifying and recommend solutions for repeat issues or service risks into service management teams
Troubleshooting, diagnosing and repairing or replacing computer hardware
Documentation and updating knowledgebase
Proactively contribute to continuous service improvement through identification of process improvements and problem prevention
Monitoring server and network services and escalating through given workflow procedures
Ensuring all incidents are progressed & cleared within SLA – escalating to other internal and external teams as appropriate
Conducting IT trouble/incident ticket reviews
Taking ownership of incidents and managing them in a logical and methodical manner
Establishing and maintaining contact with vendors for support and problem resolution
Managing faults through their entire lifecycle from the first point of contact through to resolution, proactively keeping the customer informed of progress
Investigating documentation for resolution of known problems
Ensuring effective management of issues raised via telephone, email, self- service and face to face and handling the resulting incidents or service requests, using agreed incident management and request fulfilment processes

Yêu cầu công việc

Ability to work independently as well as within a collaborative team setting
2 years of professional IT Support experience desired
Proven track record of continual service improvement and ticket management
Effective verbal and written communication skills with an ability to communicate issues and resolutions to all levels of the organization;
Flexibility and adaptability in a dynamic environment
Skilled in first line incident diagnosis and resolution.
Strong problem- solving abilities;
Ability to work well under pressure and tight deadlines
Strong technical knowledge in: Personal computers, printers, and network equipment; Windows WIN 10; MS Office 2013/ 2016 Suite;General network troubleshooting
Must have excellent customer service skills with an ability to demonstrate patience, tact, and respect

Quyền lợi

Big scale project in central Vietnam
Career Development Opportunity
Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang- Hoiana, duty meal, ...)
Professional and multicultural working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-09 15:35:27

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Service Desk Technician - Mã tin đăng: 4269735. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HOIANA RESORT & GOLF

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần cứng/mạng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây