IT Support Supervisor

TECHTRONIC INDUSTRIES
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
Ng Nai (Đồng Nai)
Kinh nghiệm yêu cầu
đại học
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Key accountabilities
▪ Evaluating, presenting and discussing with line manager on Objective and Key Results (OKRs)/KPI method monthly and quarterly.
▪ Overviewing and updating CMDB is accurate and up to date.
▪ Creating, implementing and documenting in authorized change. Also attending CAB’s meetings when required.
▪ Troubleshooting incident report, updating information and restoring/delivering service request IT service(s) within OLAs.
▪ Working on flexible shift patterns (on called duty or onsite) to deliver 24/7 IT Managed services, with Customer service mindset, when required.
▪ Analysing, collaborating and resolving the root causes in problem task.
And not limited to
▪ Complying and contributing to IT policies, standards, SOP and guidelines.
▪ Acting as a team player with other internal departments/teams, on technical views, to offer and convince requester to follow best practice designing and continue improvement solutions.
▪ Self-studying and proposing valuable training courses (soft and hard skill) and technology trending to manager.
▪ Volunteering to conduct internal training and working with sharing knowledge spirit.
▪ Compliance with Conversation, Feedback and Recognitions (CFRs) method to build up company’s culture.
▪ Delivering acceptance into service into operational state.
▪ Assisting and contributing on-going projects if required.
▪ Communicating and networking with 3rd partner’s experts in escalated situations.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Essential requirements
: Int&039;l certified or hand-on >= 3 years’ experience providing administrative and technical support to enterprise level clients
Cloud technologies, in at least TWO of the below areas
• Private:
(2) Microsoft Hyper-V: OS, SCCM…
(1) VMWare: ESXi, vSphere, vMotion, HA, DRS, FT, SRM…
(3) Other platforms.
• Public:
(1) Int’l provider: Azure, AWS, IBM, Google, Salesforce, Fujitsu…
(2) Local provider: CMC, Vietel, FPT, VNPT…

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

▪ Shuttle Bus from HCMC, Binh Duong, some areas in Dong Nai.
▪ Healthcare for individual; mobile phone allowance.
▪ Competitive income and 13th month salary.
▪ 15 annual leaves.
- Location: Dau Gia Industrial Zone, Thong Nhat Town, Dong Nai Province.
- Main working time: From 07h:30 – 16h:00, Mon to Fri.

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-09-16 11:03:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Support Supervisor - Mã tin đăng: 2197242. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TECHTRONIC INDUSTRIES

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT Support
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
đại học
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/10/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây