IT System Admin

CÔNG TY TNHH THANG MÁY MITSUBISHI VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Support users:

Document system problems and resolutions for future reference.
Receiving support requests directly from users, via emails or hotlines, logging tickets to the ServiceDesk system, and confirming the reception of requests to users in a timely manner.
Completing other technical tasks assigned by IT Supervisor/Manager and the Management.
By oneself or together with the team, analyzing the issues, proposing solutions and implementing them in accordance with guidelines for common IT tasks. Main areas of support include PCs (hardware/software/connectivity), LAN cabling, Wireless, printers, scanners, photocopying machines, projectors and other IT devices.
Understanding IT Storage/Warehouse organizing. Ability to manage and maintain IT assets, IT accessories....
Maintaining/Upgrading PCs (hardware/software/connectivity) and other IT devices for current users when requested.

Network/System Administration:

Handle and troubleshoot the system when it is generated, ensuring the shortest recovery time.
Monitoring system performance and making appropriate adjustments.
Management and operation of IT infrastructure (switch, router, server, video conference, etc...)
Manage all backup and restore systems.
Archive data of departments / offices, periodic cleaning of junk files

Yêu cầu công việc

Strong knowledge of network and server operating systems, including Windows and Linux.
Experience with virtualization technologies, such as VMware or Hyper- V.
Having knowledge of MS Office 365, Microsoft 365, AD Azure, and virtualize system.
Good time and task management skills, critical thinking skills, being able to work both independently and teamwork.
Knowledge of security protocols and technologies, such as firewalls, intrusion detection/prevention systems, and access controls.
Good knowledge in PC and other IT devices’ hardware/software/connectivity, including Windows/Linux operating systems, good skills in analyzing, diagnosing and trouble- shooting issues;
Have experience working on any Helpdesk or similar systems (example: ServiceNow, JIRA, ...);
Have experience of tools like Excel, Power Point, Power BI, Power Automate, and Power Apps to write reports and analyze it.
Familiarity with network protocols and technologies, such as TCP/IP, DNS, DHCP, VPN, and VLANs.

Quyền lợi

Professional and active working environment.
International training according to Mitsubishi Elevator Vietnam.
Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws and Global Insurance according to Mitsubishi Elevator Vietnam.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-05 03:35:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT System Admin - Mã tin đăng: 4386392. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 2, Tòa nhà Hà Đô, 60 Trường Sơn, P. 2, Q. Tân Bình, HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây