Japanese Customer Operation Specialist (Remote)

CÔNG TY TNHH ELSA
Mức lương
10 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Documentation and Reporting (10%): Maintaining meticulous client records and documentation under the guidance of senior team members is essential. Additionally, you&039;ll contribute to generating regular reports on customer usage and satisfaction, aiding in informed decision- making.
Onboarding and Implementation (40%): You&039;ll play a crucial part in welcoming new B2B clients, aided by senior team members, ensuring their smooth transition onto our platform. Your responsibilities include setting up client accounts accurately and offering initial support during the implementation phase.
Customer Engagement (20%): You&039;ll be at the forefront of responding to client inquiries and addressing their concerns, with more complex issues escalated to senior team members. Monitoring client usage and providing insightful reports for further analysis will also be part of your duties. You will respond to these inquiries promptly via email, chat, and call.
Operational Efficiency (10%): Collaborating with cross- functional teams, you&039;ll actively participate in implementing operational improvements. Additionally, your input will be valuable in developing internal processes related to customer operations and ensuring streamlined workflows.
Administrative Support (20%): Your role involves assisting in the preparation of various client- related documents such as proposals and contracts. You&039;ll also be responsible for coordinating meetings, demos, and training sessions with clients under senior team members&039; supervision.

Yêu cầu công việc

Ideally, has familiarity with EdTech products and the education industry, highlighting the adaptability to our tech- focused environment.
Exhibits excellent communication skills alongside a keen interest and aptitude for technology.
Excellent communication and interpersonal skills, crucial for effective client interaction.
Demonstrates exceptional organizational skills and the ability to multitask effectively in a fast- paced environment.
Strong organizational and multitasking abilities to handle various responsibilities efficiently.
Proficiency in both English (C1 level) and Japanese at a business level.
A Bachelor&039;s degree in Business, Marketing, or a related field, accompanied by proven experience in customer service, account management, or customer operations.

Quyền lợi

Premium Health Insurance (Generali) + Full Social Insurance
Experience the true spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup
Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of the company’s growth
ELSA Premium Account
Fun energetic team; international & collaborative culture
Competitive salary
Up to 16 days leave/ year + 1 birthday leave + 1 Christmas leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-19 18:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Japanese Customer Operation Specialist (Remote) - Mã tin đăng: 4363127. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 29/11 Bùi Thị Xuân, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây