Japanese Speaking - Client Service AssociatefreeC's Client

FREEC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

About Company:
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge- sharing platform in the world.
The Company is a B2B information services firm that serves the world&039;s top business professionals, by enabling them to gather real- time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
About the Role
As an Associate in the Client Service Team, you&039;ll connect clients with industry experts. Your role involves understanding clients&039; needs and identifying the right experts to meet them. Juggling multiple projects will help you develop essential skills in sales, time management, negotiation, and professional communication.
Your key responsibilities will include:

Screening experts to assess their suitability and relevance, focusing on quality.
Scheduling interviews between clients and experts and ensuring client satisfaction throughout the process.
Utilizing phone, LinkedIn, and email outreach to engage with industry experts.
Reviewing client project briefs to understand their knowledge gaps and conducting high- level industry and company research to identify relevant experts.

Requirements

Fluency in English; N3 and above proficiency in Japanese is essential.
Strong organizational skills with the ability to manage multiple projects simultaneously.
0- 3 years of work experience in client service or related roles.
Ability to perform high- level research and critical thinking.
Bachelor&039;s degree or equivalent qualification.
A client- oriented mindset and passion for delivering quality service.
Strong communication and interpersonal skills.

Quyền lợi

Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City
Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
The opportunity to work and live in Athens, Montreal or Vancouver through our exchange program
The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time and project management
Private medical insurance and competitive savings plan
Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
Be part of a creative, entrepreneurial and fast- paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement
Learning and Development programs including but not limited to our onboarding bootcamp, Mini- MBA program, and step up programs

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-01 11:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
21/04/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Japanese Speaking - Client Service AssociatefreeC's Client - Mã tin đăng: 4949573. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FREEC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job