Japanese Speaking - Client Service ManagerfreeC's Client

FREEC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

About Company
Company is a B2B information services firm that serves the world&039;s top business professionals, by enabling them to gather real- time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge- sharing platform in the world.
About The Role
As a Manager in the Client Service Team, you will act as a knowledge broker between our clients and industry experts. Your role is to partner with our clients to understand their knowledge gaps and identify experts with the most relevant experience and knowledge that can address them and lead a team of Associates and Senior Associates.
Your key responsibilities shall include:

Provide opportunities for project management skill enhancement to Associates involved in custom recruitment research.
Foster the development of Associate&039;s core research skills by imparting commercial acumen, sales techniques, and effective time management strategies while reinforcing custom recruitment methodologies.
Uphold clients’ best interests throughout collaboration, ensuring the confidentiality and security of their data and information.
Regularly engage with experts to screen and validate their expertise and suitability for specific projects.
Demonstrate critical thinking and agility in conducting high- level research on industries and companies, ensuring the selection of experts with the most relevant experience and knowledge to address clients’ inquiries.
Offer mentoring opportunities to Associates capable of custom recruitment research and project management, aiming to cultivate multi- disciplinary skills and prepare them for advancement.
Analyze client project briefs to identify knowledge gaps and conduct comprehensive industry and company research to pinpoint the most relevant experts.

Requirements

Fluent English is a must; Native Japanese or fluent Japanese is highly essential.
A client service mentality, which means you are committed to go beyond your clients’ needs to deliver true value.
Skilled in sales, time management & prioritization, negotiation, and professional communication skills.
2+ years of experience in the information service industry, experience in manager/leader role is a big plus.

Quyền lợi

Benefits

Competitive compensation packages, including monthly performance bonuses.
Sponsored health and well- being initiatives and team bonding activities.
Access to learning and development programs, including onboarding bootcamps, and career advancement initiatives.
Comprehensive benefits such as private medical insurance and competitive savings plans.
Join a dynamic, entrepreneurial, and fast- paced work environment guided by core values of transparency, diversity, quality, care, teamwork, ownership, leadership, and continuous improvement.
Work in a collaborative and diverse workspace located in the vibrant heart of Ho Chi Minh City.
Expatriation support provided on a case- by- case basis.
Opportunity to acquire transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time management, and project management.
Exchange program offering the opportunity to work and reside in Athens or Vancouver.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-04 17:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
02/10/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Japanese Speaking - Client Service ManagerfreeC's Client - Mã tin đăng: 5151033. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FREEC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job