• Sắp xếp phòng họp và cuộc hẹn.
• Hỗ trợ theo dõi ngân sách và chi phí văn phòng.
• Manage and evaluate suppliers: car rental, maintenance, IT, etc
• Arrange and manage travel bookings (visa, transportation, accommodation, ...) for employees (except technical service team) and guests.
• Sắp xếp và quản lý việc đặt chỗ đi lại (visa, phương tiện đi lại, chỗ ở,...) cho nhân viên (trừ đội dịch vụ kỹ thuật) và khách
• Chuẩn bị báo cáo hàng tháng và các yêu cầu thanh toán về điện thoại, internet, vận chuyển, văn phòng phẩm, taxi, v.v.
• Phụ trách mua sắm văn phòng phẩm, phối hợp với đại lý/nhà cung cấp để lấy báo giá tùy theo nhu cầu kinh doanh.
• Prepare the monthly report and payment requests for telephone, internet, transportation, stationery, taxi, etc.
• Quản lý và đánh giá các nhà cung cấp: thuê xe, bảo trì, IT...
• Đảm bảo khu vực lễ tân và văn phòng gọn gàng với đầy đủ văn phòng phẩm và thiết bị văn phòng cần thiết
• Answer, screen, and forward incoming phone calls
• Operation Asset Data Tracking, Managing, Reporting
• Other requested necessary tasks for the office.
• Arrange meeting room and appointment.
• Hỗ trợ các vấn đề người nước ngoài (nhà ở, đi lại, visa, giấy phép lao động, thẻ tạm trú, v.v.).
• Support expat affairs (housing, transportation, visa, work permit, temporary resident card, etc.).
• Chào đón du khách và hỗ trợ giải đáp các thắc mắc liên quan đến công ty.
• Thực hiện các nhiệm vụ lễ tân văn thư khác như gửi thư, lưu hồ sơ, sao chụp, sao chép và fax
• Take charge of purchasing office supplies, coordinates with agency/suppliers to get quotations depending on the needs of business.
• Greet visitors and assist them with company- related enquiries.
• Theo dõi, quản lý, báo cáo dữ liệu tài sản hoạt động.
• Attend to requested meetings and take minutes.
• Assist with tracking office budget and expenses.
• Ensure reception area and office is tidy with all necessary stationery and office equipment.
• Perform other clerical receptionist duties such as mailing, filing, photocopying, transcribing, and faxing, etc.
• Trả lời, sàng lọc và chuyển tiếp các cuộc gọi điện thoại đến