Key Account Assistant Manager

SCHENKER VIETNAM CO. LTD
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 8 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Role Summary

Lead , guide and mentor sales staff and operations staff on commercial relationships
Provide reporting and administration in the area of Sales & Planning
Develop local CL pipeline with regular customer Interactions - Organic
Member of the Contract Logistics commercial team . Responsible to support the organic growth and renewal of existing customer operations.
Engage with DB Schenker colleagues on new business – RHO & Global BD opportunities (existing customers)
Contract management for business operations

Specific Accountabilities

Prepare solutions as required based on customer expectations
Identify opportunities and establish relationships with target customers in our target verticals leading to a strong BD pipeline
Develop account plan and operational improvements in line with contract requirements and operations deliverables.
Other projects related to the development of CL as assigned by the management
Act as the central point of contact for Schenker’s Regional BD team for existing business projects
Prepare commercial documents for DBS compliance – Contract sign off process
Manage tenders (RFI, RFQ) incl solution design, calculation and pricing

Yêu cầu công việc

Able to meet deadlines in a complex & fast paced environment
Proactive person with a drive to accomplish targets
Able to set the right priorities – Develop customer relationships
Bachelor or Masters Degree in a relevant commercial or technical field
Able to interact well with stakeholders from different levels in the organization and with customers
Analytical and creative
Able to analyze complex customer requirements and develop commercial and technical solutions, creating value for our CL customers
Minimum 4 years experience in a 3PL company, thereof minimum 2 years in a managerial role. Previous experience in a line function is an advantage
Well verse with MS office applications
Solid understanding of processes and costing of Warehousing, VAS and Transport operations.
Excellent written and spoken English

Quyền lợi

Nghỉ phép năm
Phụ cấp
Tăng lương
Chế độ bảo hiểm
Chăm sóc sức khỏe
Laptop
Chế độ thưởng
Đồng phục
Du Lịch
Đào tạo

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-09-03 18:10:16

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Key Account Assistant Manager - Mã tin đăng: 2023232. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 60 Trường Sơn, Tan Binh, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Kế toán / Kiểm toán , Xuất nhập khẩu
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 8 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/08/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây