Khách sạn Sheraton Hà Nội Tuyển dụng Quản lý Bộ phận Lễ tân (Front desk Manager)

SHERATON HANOI HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tây Hồ, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Maintaining Guest Services and Front Desk Goals:

Manages staffing levels to meet guest service, operational, and financial objectives.
Manages day- to- day front office operations to ensure quality, and standards, and meet customer expectations.
Handles complaints, disputes, and conflicts to resolve issues.
Understands the department&039;s financial impact on the overall property.
Communicate with employees to align them with business objectives and recognize performance.
Develops goals and plans to prioritize and accomplish the work.

Supporting Management of the Front Desk Team:

Builds trust, respect, and cooperation among team members.
Serves as a role model and supervises all front office areas in the managers&039; absence.
Utilizes interpersonal skills to lead, influence, and encourage the team.

Ensuring Exceptional Customer Service:

Responds to and handle guest problems and complaints.
Gathers customer feedback and focuses on continuous improvement.
Provides exceptional customer service to drive satisfaction and retention.
Empower employees to deliver excellent customer service.

Managing Projects and Policies:

Trains staff and monitors adherence to credit policies and procedures.
Supervises daily front desk operations and ensures policy compliance.
Implements customer recognition/service programs and ensures adherence.

Supporting Human Resource Activities:

Participates in the hiring and training of new employees.
Assists in employee development, coaching, and mentoring.
Supports employee discipline procedures.
Addresses employee feedback and concerns.

Yêu cầu công việc

Able to work full- time
Good communication skills in both Vietnamese and English
Can start as soon as possible
At least 2 years of experience is required
Commit to work for at least 03 months

Quyền lợi

Attractive Salary
Enjoy the high monthly service charge
Periodic health check- ups, social insurance, and 24/7 accident insurance
Uniforms and meal provided throughout shift
Open Career Path
Participate in training courses for international 5- star hotel standards
60 days of full salary and social insurance coverage from the first day of work
Opportunities to travel abroad and accumulate experience in the field
Luxurious birthday parties with beautiful gifts
Professional, safe, youthful, and supportive environment
Team building activities and TakeCare culture

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-14 03:25:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Khách sạn Sheraton Hà Nội Tuyển dụng Quản lý Bộ phận Lễ tân (Front desk Manager) - Mã tin đăng: 4555199. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: K5 Nghi Tam, 11 Xuan Dieu Street, Tay Ho District, Hanoi, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây