[Kiên Giang] Shift Supervisor - Giám Sát Ca

CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM & NƯỚC GIẢI KHÁT Ý TƯỞNG VIỆT (STARBUCKS VIET NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* Job Summary and Mission
- This job contributes to Starbucks success by assisting the store manager in executing store operations during scheduled shifts. This job deploys partners and delegates tasks so that partners can create and maintain the Starbucks Experience for our customers. The incumbent is responsible for modeling and acting in accordance with Starbucks guiding principles.
* Summary of Key Responsibilities
- Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
Maintains a calm demeanor during periods of high volume or unusual events to keep store operating to standard.
- Follows up with baristas during the shift to ensure the delivery of legendary customer service for all customers.
- Provides quality beverages for all customers by adhering to all recipe and presentation standards. Follows health, safety and sanitation guidelines for all products.
- Follows Starbucks operational policies and procedures.
- Assists with new partner training by positively reinforcing successful performance.
- Executes store operations during scheduled shifts. Organizes opening and closing duties as assigned.
- Maintains regular and consistent attendance and punctuality.
- Contributes to positive team environment and respectful coaching and feedback to partners on shift to ensure operational excellence and to improve partner performance.
- Utilizes operational tools to achieve operational excellence during the shift.
- Delivers legendary customer service to all customers by acting with a customer comes first attitude and connecting with the customer. Discovers and responds to customer needs.
- Anticipates customer and store needs by constantly evaluating environment and customers for cues.
- Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.
* Working in Starbucks stores in Phu Quoc
* Can relocate to HCMC for training.

Yêu cầu công việc

* Summary of Experience
- Customer service experience in a retail or restaurant environment
- 1 to 2 years experience with the same position
* Required Knowledge, Skills and Abilities
- Ability to work as part of a team
- Ability to learn quickly
- Ability to direct the work of others
- Ability to build relationships
- Effective oral communication skills
- Strong interpersonal skills
- Knowledge of the retail environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:03:52

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Kiên Giang] Shift Supervisor - Giám Sát Ca - Mã tin đăng: 4099741. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM & NƯỚC GIẢI KHÁT Ý TƯỞNG VIỆT (STARBUCKS VIET NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Lao động phổ thông
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây