Kỹ Sư Chất Lượng

CÔNG TY TNHH GENTHERM VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Drive for continuous improvement in both process and product quality through monitoring the effectiveness of the process of (1) Handling of Non- conformity Part and (2) Corrective action and Preventative action, (3) Internal process change management and (4) Continuous improvement
• Create Control plan and effectively implement and control the control plan to meet requirement of the project in term of Quality, On- time delivery and Cost
• Proactively participate to the the APQP process especially PFMEA review and effectively implementation
• In liaison with customer quality engineer to submit 8D report to customer on time and follow up corrective action till close
• Ensure evaluation of, and reporting on performance of product and process quality. Took appropriate actions to continuously improve product & process quality and customer satisfaction
• Define measurement method, select measurement correctly and effectively (satisfy requirement for measurement system (MSA)
• Other tasks as assigne
• Effectively implement and ensuring the integrity of related quality processes within the Quality Management system within the managed areas
• To lead overall 8D problem solving process
• To be responsible for the final evaluation and decision regarding any enquires about inferior product or customer complaint regarding any of the company’s products or services
• Identify customer requirements (through: customer drawing, customer specification, customer QRS,...), including make clear the unclear items, feedback the idea/concern/improvement to customer if there’s any and ensure the matching between customer drawing and Gentherm Item drawing (master drawing).

Yêu cầu công việc

Experience: +02 year in Manufacturing environment; automotive industry is preferred
Education: Bachelor&039;s degree in Engineering
Competencies:
• High level of spoken and written English
• Must be methodical
• Personality : Good communicator, Assertive, Drive, Fair, Patient, Responsible
• Team work skills – able work in a team and in harmony with all team members but at the same time confident of own skills and opinions.
• Must adopt a practical approach towards work
• Time Management – able to prioritize tasks and allocate time appropriately.
• Proven record of high level of compliance and quality mind set
• High level of problem solving and analytical skills – able to analyse data and information from different areas of the business and come up with a summarized conclusion and argument.
• Excellent computer skills, presentation (Excel, Word, PowerPoint)

Quyền lợi

Shuttle bus from Ha Noi, Hưng Yen to Ha Nam
Competitive C&B Package
Health insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-14 16:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Kỹ Sư Chất Lượng - Mã tin đăng: 4645672. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Road No.4&5, Dong Van II Industrial Zone, Duy Tien district, Ha Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây