L1 Support Specialist

VĂN PHÒNG ĐẠI DIỆN STYL SOLUTIONS PTE. LTD. TẠI THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Your responsibilities will include, but are not limited to:

Providing excellent customer service and maintaining positive client relationships
Identifying and troubleshooting technical issues reported by clients
Use existing tools to log issues and ensure timely follow up with customers and various internal teams for ticket closures
Escalating complex issues to L2 or L3 support team members as needed
Creating and maintaining accurate documentation of client issues and resolutions
Collaborating with other teams to ensure client issues are resolved in a timely manner
Providing technical support to clients via phone, email, or chat

Yêu cầu công việc

Here at STYL Solutions, we encourage our employees to take initiative, propose ideas, and provide them with the opportunity to dive into multiple projects. We are looking for candidates who possess the following:

Excellent English communication skills, both verbal and written.
Knowledge of networking principles and protocols is a plus
Ability to work independently and as part of a team
Spoken and written Mandarin will be an added advantage for communicating with chinese speaking vendors)
Strong problem- solving and analytical skills
Strong technical knowledge of Windows operating systems, hardware, and software.
Experience providing technical support in helpdesk or customer service environments.

Quyền lợi

STYL Solutions will give you the favorable conditions you need to tackle difficult problems and learn cutting- edge technologies:

Flat structure, simple processes & transparency
An international working environment with friendly and passionate colleagues
Onsite opportunity to Japan, and Singapore for training and supporting customer
Meaningful work with experienced & strong technical veterans

In addition to providing you with professional growth, STYL Solutions is also committed to taking care of our employees, personally. As a full- time employee, you are automatically enrolled in our benefits program, which includes:

Special celebration on 8/3, 1/6, Xmas, Tet holiday...
Free lunch, snacks, coffee, and tea
Premium health care insurance (PVI)
Annual bonus and performance bonus
19 paid days off per year
100% salary & full social insurance during the probation period
1 WFH day per week (- )
Outing/team- building activities (trip, sport, dinner...)
Attractive compensation, regular assessments, and salary reviews

(- ) Only apply to full- time employees meeting work conscientiousness criteria and maintaining remote productivity.
Working hours: Monday to Friday, 6:00 AM – 4:00 PM

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 18:25:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin L1 Support Specialist - Mã tin đăng: 4806949. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25-99 nhân viên
Trụ sở: 25-27 đường B4 (Khu đô thị Sala), P. An Lợi Đông, TP. Thủ Đức, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây