FOUR POINTS BY SHERATON HA GIANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Giang, Hà Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Responsible for hotel laundry daily operations and services. Position directs and works with associates to wash, dry and iron linen for both guest rooms and Food and Beverage/Culinary Department within existing time constraints. Maintains a safe and clean work environment. Position strives to ensure guest and associates satisfaction while maximizing the department financial performance.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Department Operations and Budgets
• Ordering and managing necessary supplies. Ensuring workers have supplies, equipment, tools, and uniforms necessary to do their jobs.
• Supervises daily Laundry shift operations and ensures compliance with all policies, standards and procedures.
• Comprehends budgets, operating statements and payroll progress reports as needed to assist in the financial management of department.
• Supervising and managing associates. Managing all day- to- day operations. Understanding associates positions well enough to perform duties in associates&039; absence.
• Ensures consistent workflow to minimize peaks and valleys in production.
• Managing day- to- day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
• Using relevant information and individual judgment to determine whether events or processes comply with laws, regulations, or standards.
• Communicating the importance of safety procedures, detailing procedure codes, ensuring associates understanding of safety codes, monitoring processes and procedures related to safety.
• Orders cleaning supplies and uniforms within budget.
Leading Discipline Teams
• Utilizing interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
• Encouraging and building mutual trust, respect, and cooperation among team members.
• Establishes and maintains open, collaborative relationships with associates and ensures associates do the same within the team.
• Ensuring and maintaining the productivity level of associates.
Managing and Conducting Human Resources Activities
• Recruiting, interviewing, selecting, hiring, and promoting associates in the organization.
• Effectively schedules associates to business demands and tracks associates time and attendance.
• Supervises associate levels to ensure that operational needs and financial objectives are met.

Yêu cầu công việc

Be able to relocate to Ha Giang City.
At least two years to three years- experience at the same position.

Quyền lợi

Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
Marriott International Associate discount for Room and F&B
International work environment.
Phone allowance, meals allowance and others

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-30 21:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4609087. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FOUR POINTS BY SHERATON HA GIANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây