Leasing Admin Officer (HCM Branch Office - District 1)

Mức lương
8,5 tr - 12 tr vnd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and operation. Based on the basic philosophy “Customer first”, we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activities and contribute to community life and culture.


Because of business expanding, we are in need of recruiting a Leasing Admin Officer.



  • Number of position: 01

  • Location: HCM Branch Office, Lim Tower 3, 29A Nguyen Dinh Chieu Str., Dakao Ward, District 1, HCMC

  • Working time: Monday – Friday, 8:30am - 5:30pm

  • Report to: Executive/ Manager



  1. Draft and check contract and related documents for Leasing (notification, annex, tenant agreement...). (30%)

  2. Admin tasks: File documents, order stationery, prepare team's monthly roster, make business travel application, taxi record. (10%)

  3. Make report as required about traffic, rent budget, sales & rent report, weekly report, meeting minutes... (10%)

  4. Work internal in team & with other departments; work external with agency and tenants (if any). (5%)

  5. Make leasing form, leasing procedure, RFA (Request For Approval) form... (10%)

  6. Follow and control leasing documents. (20%)

  7. Study brands' and tenants' business. (5%)

  8. Input and summarize data by Excel. (10%)


Yêu cầu công việc



  1. Bachelor degree, any fields.

  2. At least 1 year of working experience required. Candidates with experience in Administration, Planning or related fields are preferred.

  3. Good communication in English & Vietnamese.

  4. Good at Microsoft Office (especially Powerpoint and Excel).

  5. Be careful and willing to work with documents/ paperwork.


BENEFITS



  • 2 day-off per week.

  • 14 annual leave days per year.

  • 5 sick leave days per year with full-paid salary.

  • Additional health insurance 24h.

  • Training opportunities.

  • Team building once per year.

  • Health check once per year.

  • Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff working performance).

  • Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.

  • Professional environment for career development.

  • Young and dynamic colleagues.


Quyền lợi

  • Laptop

  • Chế độ bảo hiểm

  • Du Lịch

  • Phụ cấp

  • Xe đưa đón

  • Chế độ thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Công tác phí

  • Phụ cấp thâm niên

  • Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-11-27 15:10:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Leasing Admin Officer (HCM Branch Office - District 1) - Mã tin đăng: 1671939. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Luật / Pháp lý , Hành chính / Thư ký , Mới tốt nghiệp / Thực tập
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/12/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây