License Processing

ONE IBC VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 7, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Purpose: To support the incorporation process and after- sales service delivery by ensuring accurate preparation and tracking of legal documents, coordinating with suppliers and authorities, and maintaining up- to- date records in internal systems. This role plays a key part in ensuring timely company formation, smooth service execution, and accurate supplier coordination in line with internal procedures and compliance requirements.
Job Description:

Incorporation Support:

Arrange and track courier shipments for legal documents and incorporation files.
Coordinate with agents, government bodies, and legal consultants for timely processing.
Receive and prepare payment requests for approved supplier invoices.
Update and maintain all company documentation and incorporation records in Salesforce.
Prepare, review, and file incorporation documents with authorities

After- sales Services Support

Record service status and outcomes in Salesforce or other internal systems.
Prepare and review all necessary service- related documents, ensuring accuracy and completeness.
Track service progress, maintain communication with suppliers, and confirm correct and complete delivery of service results.
Receive and prepare payment requests for approved supplier invoices.
Place service orders with suppliers based on instructions from the Service Sales Staff.

Supplier Coordination:

Maintain and regularly update supplier agreements, fee schedules, and document checklists.
Match invoices with purchase orders and payment requests and delivery receipts.
Review supplier invoices for accuracy and completeness.
Keep an up- to- date supplier contact and performance database.

Requirements
Job Qualifications:

Strong accuracy and thoroughness in handling legal documents, contracts, and data entries.
Proficient in Microsoft Office Suite; experience with Salesforce or other CRM systems is an advantage.
Graduating from university with a major in Business Administration, Law or a related field.
Proactive in identifying issues and coordinating resolutions with relevant stakeholders.
Clear and professional communication skills, both written and verbal, to coordinate with external agents, suppliers, and internal departments.
Service- minded attitude and ability to follow up effectively on internal and external requests.
Demonstrates discretion in handling sensitive company and client information.
Need 01- 02 years of experience in company formation, administrative support, or corporate secretarial services is preferred.
Ability to manage multiple incorporation and service tasks efficiently, track deadlines, and maintain proper records.

Benefits
Commission & Benefits:
A competitive salary with a fixed 13th- month salary and a variety of allowances.

Health insurance, social insurance.
Support in training professional knowledge, negotiation and sales skills.
Project- based bonus depending on business situation and revenue (if any).
Support technical training and guide to use the CRM software
Be guided and work with experienced consultants in the corporate services industry.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-25 15:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
25/08/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Công nghiệp
Khu vực
Quận 7, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin License Processing - Mã tin đăng: 5191925. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ONE IBC VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây