[Liobank] - Trưởng bộ phận Quản lý chất lượng (Head of QA)

NGÂN HÀNG PHƯƠNG ĐÔNG OCB
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

- Lead Team Members, foster their professional development and growth via effective coaching and communication and promote teamwork and cooperation

- Analyze performance, find out the cause of performance issues, service quality, customer satisfaction, and make improvements in line with company goals;

- Ensure that the evaluation of the quality of switchboard staff is fully implemented, in accordance with quality management standards;

- Continually improve departmental performance, develop tools, and use data to achieve optimization in operational processes;

- Provide reports on operational efficiency and customer service quality of call center staff to the operation team and operation center management;

- Provide operator&039;s manager info about necessary training to improve their skills;

- Collaborate with other functions to develop the activities needed to improve performance

- Responsible for building QA/QC Standard Operating Procedures (SOPs);

- Prepeare a regular tests for OC&039;s staff

B. YÊU CẦU CÔNG VIỆC

- Minimum of 3+ years experience in the same position (QA Manager or Centralized Quality Management) in a banking/ finance contact center;

- Ability to demonstrate innovation and good judgment/problem- solving skills when making decisions;

- Extensive knowledge of Customer Care Expectations & Quality Guidelines;

- Strong Business improvement and Data collection strategies;

- Must have excellent written and verbal communication skills. Able to communicate complex data verbally and visually.

- Proficient in coaching and counseling direct reports ;

- Strong computer and software skills; proficient in Microsoft Office: Word, Excel and PowerPoint; and other QA tools;

- Strong attention to detail, and superior organization skills, and ability to multitask in a dynamic, fast- paced environment;

- Dedication to providing exceptional customer service

- Ability to work in an English- speaking environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:43:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Liobank] - Trưởng bộ phận Quản lý chất lượng (Head of QA) - Mã tin đăng: 4149881. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 194 Nguyễn Công Trứ, P.Ng.Thái Bình, Q.1

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây