[Lotte Hà Nội] Retail Assistant - Trợ Lý Cửa Hàng

CÔNG TY TNHH TAKASHIMAYA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tây Hồ, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 0.5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Working Location: Trung tâm thương mại Lotte Hà Nội, khu đô thị Nam Long, Phường Phú Thượng, Quận Tây Hồ, TP. Hà Nội
Sales/ Customer Service

Provide the highest level of customer service.
Keep up- to- date store information and product knowledge and sell and promote merchandise and services of the store.
Complete transactions on POS system &control daily cash- in & cash- out.
Work with team to achieve sales target.
Apply company’s service standards daily – Greet and attend to customers in a courteous and helpful manner, Smile and Thank customers during each transaction, provide After- Sales Service.
Practice complementary sales (i.e., recommend tie to go with shirt)

Stock Control:

Assist in physical stock- taking.
Check stock daily to ensure that shelves are well- stocked and replenish stock whenever necessary.
Receiving and check quantity, quality, sizes and price tags of stock.
Return any damaged stock according to procedures.

Housekeeping and Merchandise Display:

Ensure that merchandise on display is neat and orderly.
Keep sales area clean and tidy, pick up/ dispose (any) litter.
Keep the showcases and fixtures (including and storeroom,) clean and tidy; clean/ dust, merchandise to keep them looking new andclean.
Assist in promotion/ festive merchandise display.

Security:

Always be alert of suspicious characters; report any shop- lifting to superior/ security officer.
Carry out changing room control procedures.

Market & Customers’ Information:

Feedback on customer comments regarding quality, usage, prices etc.
Feedback to superior onthe demandof merchandise.

Administrative Procedures

Complete necessary forms such as Repeat Order Requisition Form, Out of Stock Form,DailySales Record etc.
Replenish stationery supplies (bags, wrapping paperetc)
Understand and handle customer’s request of issuing invoice & tax refund.
Any other duties as and when assigned by the company.

Yêu cầu công việc

Proficiency with the use of Ms Word and Excel in addition to accurate understanding of UPC information and price tag.
Analytical ability and teamwork spirit.
Being able to work on shift, weekends and public holidays when required;
Outstanding practical experience in a retail, luxury fashion and customer service oriented environment.
Excellent knowledge of relating with clients and associates in a positive, professional and polite way.
Commendable customer service skills with exceptional planning and organizational dexterity at all levels;
At least High School diploma;

Working Location: Trung tâm thương mại Lotte Hà Nội, khu đô thị Nam Long, Phường Phú Thượng, Quận Tây Hồ, TP. Hà Nội

Quyền lợi

Rewards, salary increases.
Annual Leaves
Discount employee card
Health care insurance, accident insurance, premium health card 24/24
Insurance according to the regulations
13th month salary
Meal allowance

(We contact qualified candidates only)

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-25 10:05:35

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Lotte Hà Nội] Retail Assistant - Trợ Lý Cửa Hàng - Mã tin đăng: 3951682. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Saigon Centre, số 65, đường Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh 0

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 0.5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây